🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36187.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

به‌روزرسانی iOS 11.4 چه ویژگی‌های جدیدی دارد؟

در حالی که پنج روز با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل فاصله داریم، شرکت کوپرتینویی به‌روزرسانی iOS 11.4 را منتشر کرده که احتمالا آخرین آپدیت آی او اس 11 خواهد بود. این به‌روزرسانی که می‌توانید همین ...

در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - حالی که پنج روز با برگزاری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل فاصله داریم، شرکت کوپرتینویی به‌روزرسانی iOS 11.4 را منتشر کرده که احتمالا آخرین آپدیت آی او اس 11 خواهد بود. این به‌روزرسانی که می‌توانید همین حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - با مراجعه به تنظیمات سیستم عامل دریافتش کنید، ویژگی‌های جدیدی به ارمغان آورده که کاربران برای بعضی از این موارد مدت‌ها منتظر بودند.

در ادامه به مرور مهم‌ترین ویژگی‌ها در به‌روزرسانی iOS 11.4 می‌پردازیم:

Messages in iCloud

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان

به لطف این قابلیت، حالا تمام پیام‌هایی که در آی مسیج ارسال و دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - کردید در فضای ابری همگام‌سازی می‌شوند. بنابراین می‌توانید در بی‌نهایت آی دیوایس به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

همچنین وقتی پیامی را از روی یکی از دستگاه‌هایتان پاک کنید، طبیعتا به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - خاطر همگام‌سازی پیام مورد نظر در تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - دستگاه‌های دیگر هم حذف می‌شود. اما مزیت Messages in - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - iCloud این است که تصاویر و فایل‌های پیوست را در فضای آی کلاد نگهداری می‌کند تا فضای حافظه داخلی گوشی آزاد باقی بماند.

برای استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - این ویژگی لازم است که هم مک و هم آی او اس را به آخرین نسخه ارتقاء داده باشید و با اپل آیدی در حساب آی کلاد خود - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - وارد شوید. سپس باید به تنظیمات - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - بروید و با اشاره روی اسم‌تان در بالای صفحه، آی کلاد را انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید به پایین صفحه بروید و با جستجو در میان اپلیکیشن‌های استفاده کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - از آی کلاد، Messages را پیدا کرده و سوییچ آن را فعال نمایید.

توجه داشته باشید که این خصوصیت برای فعال شدن، نیازمند احراز هویت دو مرحله ای است که متأسفانه به دلیل تحریم ها انجام این کار برای کاربران ایرانی ممکن نخواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان

برای مک هم کافیست به قسمت Preferences درون اپ Messages مراجعه کرده و تیک Enable - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - Messages in iCloud را بزنید.

پشتیبانی از AirPlay 2

AirPlay استاندارد اصلی اپل برای استریم صدا، ویدیو و محتواهای دیگر میان دو آی دیوایس محسوب می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید ویدیوی در حال پخش روی آیفون را به اپل تی وی بفرستید.

حالا و به لطف AirPlay 2، این استاندارد ارتقاء یافته و چندین دستگاه به طور همزمان را پشتیبانی می‌کند. مثلا می‌توانید به طور همزمان به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - چندین اسپیکر در اتاق‌های مختلف یک خانه متصل شوید تا همگی موزیک در حال پخش روی یک آیفون را پخش نمایند.

AirPlay 2 در حال حاضر از اپل تی وی و اسپیکر هوشمند هوم‌پاد پشتیبانی می‌کند. توسعه‌دهندگان شخص ثالث هم برای بهره‌گیری از آن لازم است دیوایس‌های خود را برای پشتیبانی از AirPlay 2 ارتقاء بدهند.

قابلیت‌های استریو - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - برای هوم‌پاد

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان

اگر شما جزو معدود خریداران اسپیکر هوشمند هوم‌پاد هستید، باید بدانید که در iOS 11.4 قابلیت بسیار مفیدی به این اسپیکر اضافه شده است. به لطف iOS جدید حالا دو هوم‌پاد می‌توانند به یکدیگر متصل شده و نقش یک اسپیکر استریو را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - ایفا کنند.

قابلیت‌های دیگر

iOS 11.4 به جز مواردی که گفتیم، تغییرات کوچک دیگری هم داشته. در این نسخه بسیاری از باگ‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - (از جمله باگ نقطه سیاه ایموجی) برطرف شده‌اند. همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - باگی که باعث به هم زدن ترتیب نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودبار استان گیلان - پیام‌ها در آی مسیج می‌شد را نیز دیگر مشاهده نخواهید کرد.

و در نهایت، iOS 11.4 به معلمان اجازه می‌دهد که در اپلیکیشن Schoolwork برای مطالعه کتاب در iBooks به دانش‌آموزان خود تکلیف بدهند.

به‌روزرسانی iOS 11.4 را می‌توانید همین حالا با مراجعه به تنظیمات گوشی، سپس بخش General و ورود به Software Update دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone