🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36186.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جادوی روس ها نفس فضانوردان را به آب تبدیل می کند

محققان روسی در حال توسعه سیستمی برای استخراج دی اکسید کربن از هوای درون فضاپیما و تجزیه آن به متان و آب هستند. «انستیتوی تحقیق و توسعه مهندسی شیمیایی» NIIKhimMash که در زمینه سیستم های ...

محققان روسی در حال توسعه سیستمی برای استخراج دی اکسید کربن از هوای درون فضاپیما و تجزیه آن به متان و آب هستند.

«انستیتوی تحقیق و توسعه مهندسی شیمیایی» NIIKhimMash که در زمینه سیستم های تسهیل زندگی در فضا فعالیت دارد، در گزارش سالانه خود از برنامه هایش برای ایجاد سیستم تبدیل CO2 به H2O خبر داده است.

این موسسه روسی پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - این از ابزارهای دیگری برای فضانوردان رونمایی کرده که شامل دوش، سونا، دستشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم بهداشتی است. محققان روسی در مصاحبه با «اسپوتنیک» از مزایا و چالش های فنی استفاده از کربن دی اکسید در سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - های بازیابی آب فضایی گفته اند:

در صورتی که میزان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - دی اکسید کربن موجود در هوا از حد خاصی فراتر رود، فرد بر اثر هیپرکاپنی یا افزایش کربن اکسید در خون دچار مشکلاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - نظیر اختلال در تنفس، سرگیجه و عدم تمرکز می شود. بنابراین فناوری های تبدیل و تجزیه دی اکسید کربن در فضا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

میزان دی اکسید کربن موجود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - در فضاپیما یا ایستگاه بین المللی فضایی نباید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - از ۰.۵ درصد بیشتر شود و در غیر این صورت فضانورد دچار هیپرکاپنی شده و توان جسمی و تمرکز خود را از دست خواهد داد. میزان غلظت مجاز دی اکسید کربن موجود در هوا روی زمین ۰.۰۳ درصد است و با رسیدن این میزان به ۱۳ درصد جان افراد به خطر خواهد افتاد.تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهاندر حال حاضر سیستم اصلی پالایش دی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - اکسید کربن در ایستگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - بین المللی Vozdukh است که توسط انستیتوی NIIKhimMash ساخته شده و برای جذب دی اکسید کربن و خارج کردن آن از ایستگاه فضایی از جاذب های «زئولیت» ویژه بهره می برد.

فضانوردان معتقدند که غلظت CO2 فعلی با اثرگذاری بر عروق باعث سرگیجه و مشکلات بینایی شده و باید سطح مجاز آن از .۰۵ درصد به ۰.۳ درصد یا حتی کمتر از آن کاهش پیدا کند، بنابراین توسعه ابزارهای قوی تر برای پاکسازی دی اکسید کربن اهمیت بالایی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اردستان استان اصفهان - دارد.

 

تماشا کنید: نمای متفاوت زمین از دید ایستگاه فضایی بین المللی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone