🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36192.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات یک بار دیگر از احتمال رفع فیلتر توییتر می‌گوید

وزیر ارتباطات که مدتی در جمع خبرنگاران حاضر نشده بود امروز در حاشیه نشست هیات دولت یک بار دیگر در خصوص رفع فیلتر توییتر ابراز امیدواری کرده است. امروز «اعتماد آنلاین» گزارش داده است که ...

وزیر ارتباطات که مدتی در جمع خبرنگاران حاضر نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - بود امروز در حاشیه نشست هیات دولت یک بار دیگر در خصوص رفع فیلتر توییتر ابراز امیدواری کرده است.

امروز «اعتماد آنلاین» گزارش داده است که جهرمی در رابطه با آخرین وضعیت رفع فیلترینگ توییتر گفته است: «تصور می‌کنم نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - ۶ وزیر دولت و ۲ نماینده منتخب مجلس که برخاسته از آرای مردم هستند، محترم شمرده خواهد شد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کلاردشت استان مازندران

در ۳۱ اردیبهشت ماه پایگاه اطلاع رسانی دولت به شایعات پایان داد و رسماً اعلام کرد که ۶ وزیر دولت دوازدهم به همراه دو نماینده مجلس که عضو کمیته فیلترینگ هستند، با ارسال نامه‌ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توییتر در این کار گروه شده‌اند.

به این شکل ۸ نفر از ۱۲ عضو، یعنی اکثریت اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه با رفع فیلتر توییتر به شکل علنی موافقت کرده بودند اما در ادامه دادستان کل کشور خبر داد که این شبکه اجتماعی رفع فیلتر نخواهد شد.

«حجت الاسلام محمدجعفر منتظری» دادستان کل کشور در همین رابطه گفته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کلاردشت استان مازندران - بود: «توییتر به موجب دستور قضایی فیلتر شده و مادامی که شرایط توئیتر مثل گذشته باشد، دستور قضایی به استحکام خود باقی است.»

اکنون پس از گذشت ۱۰ روز از درخواست برای رفع فیلتر توییتر توسط اکثریت اعضای کارگروه فیلترینگ و رد آن توسط دادستان کشور، وزیر ارتباطات دوباره در خصوص این موضوع اظهار امیدواری کرده است.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone