🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36178.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

هواوی با همکاری یک شرکت چینی اولین موبایل هوشمند تاشو‌ را خواهد ساخت

ماه گذشته هواوی اعلام نمود که قصد دارد سامسونگ را در ساخت اولین موبایل هوشمند تاشو‌ شکست دهد اما توضیح دیگری در این زمینه ارائه نکرد و نگفت که چگونه قصد دارد در این رقابت ...

ماه گذشته هواوی اعلام نمود که قصد دارد سامسونگ را در ساخت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - اولین موبایل هوشمند تاشو‌ شکست دهد اما توضیح دیگری در این زمینه ارائه نکرد و نگفت که چگونه قصد دارد در این رقابت پیروز گردد. حال رسانه‌های کشور کره جنوبی مدعی شده‌اند که هواوی قصد دارد با همکاری کمپانی BOE Technology اولین گوشی هوشمند تاشو را تولید کند.

BOE Technology - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - اولین شرکت چینی متخصص در زمینه تولید پنل‌های نمایشگر تخت بود که سال ۲۰۱۷، تولید پنل‌های نمایشگر‌‌ اولد انعطاف پذیر خود را آغاز کرد. رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که این کمپانی چینی قصد دارد پنل‌های نمایشگر‌‌ اولد انعطاف پذیر ۸ اینچی بسازد تا هواوی بتواند از آنها در تولید موبایل‌های اولین موبایل هوشمند تاشو‌ از آن استفاده کند.تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان

علاوه بر این، BOE Technology متعهد شده که ۴ نمونه‌ی آزمایشی از پنل‌های تاشور خود برای ۲ تولید کننده‌ دیگر بسازد و سفارشاتی در این زمینه دریافت نموده است اما رسانه‌ها هنوز نام این دو تولیدکنند‌ه‌ی موبایل را اعلام نکرده‌اند.

مشخص نیست که این کمپانی قادر خواهد ببود که تقاضای این دو کمپانی را فراهم آورد و بتواند با آنها همکاری کند اما در حال حاظر همکاری با هواوی برای این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - شرکت اولویت بالایی دارد و به احتمال قوی تولید پنل‌های آزمایشی برای این دو کمپانی ملبی نیست که هواوی را از روند همکاریشان نگران کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان

پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - شایعاتی مطر شده بود که هواوی به کمک نمایشگرهای منعطفی که تامین شان برعهده رقیب دیرینه سامسونگ، یعنی ال جی است برای رونمایی از موبایل تاشو خود در آبان ماه امسال آماده می شود اما حال مشخص - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - شده که این شایعات بی اساس بوده است. در همین حال،سامسونگ برای رونمایی از دیوایس تاشو خود طی ماه های ابتدایی سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه ریزی کرده است.

گفتنی است که غیر از هواوی و سامسونگ، اپل و مایکروسافت هم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - ظاهراً مشغول توسعه چنین دیوایسی هستند. شایعه شده که اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - هم آیفونی تاشو - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ملایر استان همدان - تا سال ۲۰۲۰ معرفی می کند و مایکروسافت هم پتنتی برای یک دیوایس مشابه با نام رمز «آندرومدا» ثبت کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone