🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36181.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

شیائومی می ۸ از دوربین قدرتمند و اموجی های سه بعدی برخوردار است [به روز رسانی]

در حالی که چند روز به رونمایی از موبایل ویژه هشتمین سالگرد شیائومی با عنوان می ۸ باقی مانده، کماکان خبرهای جدیدی از قابلیت های آن به گوش می رسد. اخیرا  پوستر تبلیغاتی جدیدی از ...

در حالی که چند روز به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - رونمایی از موبایل ویژه هشتمین سالگرد شیائومی با عنوان می ۸ باقی مانده، کماکان خبرهای جدیدی از قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - های آن به گوش می رسد.

اخیرا  پوستر تبلیغاتی جدیدی از این اسمارت فون در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - که حاکی از برتر بودن دوربین آن نسبت به پرچمدار جدید «می میکس ۲ اس» است. تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندرانمی میکس ۲ اس که اوایل سال جاری معرفی شد از نظر امکانات تصویربرداری در سطح بالایی قرار می گیرد تا جایی که پایگاه تخصصی DxOMark کیفیت دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - آن را بالاتر از آیفون 8 پلاس، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - گلکسی نوت 8 و گوگل پیکسل قرار داده است.

بنابراین در صورتی که کارایی دوربین دوگانه می ۸ با سنسورهای ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی از نسخه قبلی بهتر باشد، در رده HTC U12 پلاس و حتی هواوی پی ۲۰ پرو قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این کمپانی چینی در حساب کاربری ویبوی خود مطلبی با عنوان «موج جدیدی از بامزگی در راه است» را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - همراه با آواتارهای کارتونی سه بعدی منتشر کرده که حالت های مختلفی به خود می گیرند. ظاهرا این قابلیت مشابه انیموجی اپل است که از قابلیت Face ID بهره می برد.تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندرانبر اساس فرضیات فعلی شیائومی می ۸ از ماژول نوری سه بعدی برخوردار است که شناسایی چهره کاربر را میسر کرده و در کنار دوربین سلفی، سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - مجاورت، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - لنز مادون قرمز، پروژکتور نقطه ای و غیره در بریدگی فوقانی نمایشگر جا خوش کرده است.

در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - صورتی که این فرضیات درست از آب درآید، می ۸ به نخستین موبایل اندرویدی بهره مند از قابلیت شناسایی چهره سه بعدی تبدیل می شود. انتظار می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - رود که این ماژول مذکور حتی در نور کم نیز کارایی بالایی داشته باشد.

بر اساس شایعات قبلی شیائومی می ۸ به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. نمایشگر غول - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - آسای ۶.۲ اینچی دستگاه از نوع IPS است و رزولوشن ۲۲۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را به نمایش در می آورد.

 

به روز رسانی:

به تازگی تصویری از پوستر تبلیغاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - این گوشی منتشر شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران - برخی از جزئیات آن را مشخص می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر رویان استان مازندران

بر این اساس به نظر می رسد می 8 از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی بهره مند باشد.

 

تماشا کنید: شیائومی Mi 8 احتمالاً از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر بهره خواهد برد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone