🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39570.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت TCL نسل جدید تلویزیون های 4K خود را با فریم فلزی معرفی کرد

تلویزیون های سری P شرکت TCL یکی از بهترین گزینه های زیر 1000 دلار در بازار جهانی محسوب می شوند که البته فقط مدل 55 اینچی آنها تولید می شود و بدنه پلاستیکی براق آنها ...

تلویزیون های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - سری P شرکت TCL یکی از بهترین گزینه های زیر 1000 دلار در بازار جهانی محسوب می شوند که البته فقط مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - 55 اینچی آنها تولید می شود و بدنه پلاستیکی براق آنها هم باب طبع برخی از مشتریان نیست. حالا در سال 2018 این کمپانی تصمیم گرفته تا نسل جدید این محصولات را با تغییرات عمده معرفی نماید.

تلویزیون های سری P جدید با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - نام سری TCL 6 شناخته می شوند و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - از فریم فلزی مات بهره می گیرند که بسیار شیک تر از قبل به نظر می رسد. سیستم کاهش نور موضعی (local dimming) بسیار دقیق تر از قبل عمل می کند و یک مدل 65 اینچی هم در بین آنها دیده می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران

در مدل 65 اینچی سری 6 شاهد 120 منطقه کاهش نور موضعی هستیم در حالی که در مدل 55 اینچی سری 6 تعداد این مناطق به 96 می رسد. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - TCL می گوید سری 6 حداکثر روشنایی بیشتری نسبت به نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - قبل دارد و همچنان تأخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - ورودی های بسیار کم را برای تجربه گیمینگ عالی ارائه می دهد.

موتور iPQ به تازگی به این تلویزیون ها اضافه شده و عملکرد رنگی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - دقیق تری را در فضای رنگی DCI-P3 ارائه می دهد. به گفته TCL به خاطر موتور iPQ حتی نیازی به کالیبره - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - کردن رنگ تلویزیون ندارید. سری 6 به سه درگاه HDMI 2.0a سازگار با HDCP 2.2 مجهز شده اند. هنوز اطلاعی در مورد قیمت این محصولات در دست نیست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - اما احتمالاً مدل 55 اینچی با همان قیمت پایه نسل قبل یعنی 650 دلار وارد بازار آمریکا شود.

سری 5

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران

شرکت TCL علاوه بر سری پریمیوم 6، سری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - 5 را هم معرفی کرده که اساساً جایگزین سری S کنونی می شود و حالا علاوه بر HDR10 از دالبی ویژن HDR نیز پشتیبانی می کند. سری 5 در ابعاد 43 تا 65 اینچ تولید و عرضه خواهد شد.

به گفته TCL هر دو سری 5 و 6 بهار آینده به بازار می آیند و از سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - عامل Roku - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - OS بهره می گیرند که دسترسی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر نمک آبرود استان مازندران - ساده به سرویس های استریم محتوا و کنترل صوتی را برای کاربر مهیا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone