🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39569.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت iOttie از یک شارژر بی سیم جذاب و کامل پرده برداشت

شارژرهای بی سیم موجود در بازار بسیار متنوع هستند، اما هر یک نقطه ضعفی دارد و پیدا کردن محصولی که واقعاً کامل باشد دشوار است. خوشبختانه شرکت iOttie قصد دارد این مشکل را حل کند و ...

شارژرهای بی سیم موجود در بازار بسیار متنوع هستند، اما هر یک نقطه ضعفی دارد و پیدا کردن محصولی که واقعاً کامل باشد دشوار است. خوشبختانه شرکت iOttie قصد دارد این مشکل را حل کند و از یک شارژر بی سیم کامل و عالی پرده برداشته است. این محصول مثل بیشتر مدل های بازار از فناوری - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران - Qi پشتیبانی می کند، ۱۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران - وات جریان خروجی دارد که برای شارژ سریع در هر دو پلتفرم اندروید و iOS کافی است، USB-C دارد که تازه ترین نسل این درگاه به حساب می آید و از همه مهم تر اینکه طراحی زیبایی دارد و ظاهر میز شما را خراب نمی کند! سطح این شارژر جذاب از پارچه جین مانند پوشیده شده و در ۵ رنگ مختلف قابل انتخاب است: خاکستری، سفید، قرمز، سبز و آبی.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران

یک درگاه USB-C اضافی هم پشت بدنه به چشم می خورد که امکان شارژ یک ابزار دیگر مثل ساعت هوشمند یا هدفون بلوتوث را در کنار تلفن هوشمند شما فراهم می کند. اما عمده ترین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران - ایرادی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران - می توان از شارژر بی سیم iOttie گرفت این است که آداپتوری در بسته بندی محصول وجود ندارد و لازم است از شارژر موبایل خودتان برای وصل کردن این محصول به برق استفاده کنید. این محصول ضمناً Wireless Fast Charging Pad نام دارد و عرضه آن از اوایل سال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران - جاری میلادی آغاز می شود، اما قیمت فروش هنوز اعلام نشده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران

iOttie علاوه بر این چند شارژر بی سیم دیگر هم به نمایشگاه CES 2018 آورده است، از جمله iON Wireless Fast Charging Stand که از نظر ویژگی ها با محصول قبلی شباهت زیادی دارد اما تلفن هوشمند با زاویه ۶۵ درجه به شکل عمودی روی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران - قرار می گیرد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر امیرکلا استان مازندران - تا کاربر قادر باشد نمایشگر تلفن هوشمند را حین شارژ مشاهده نماید. iON Wireless Fast Charging Mini Pad نیز مدل دیگری است که اندازه کوچکتری دارد اما درگاه USB اضافی در اختیار کاربر قرار نمی دهد. ناگفته نماند که قیمت دقیق این دو مدل هم هنوز توسط سازنده اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone