تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13191.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پوست اندازی ابر زس برای سال جدید؛ رابط کاربری و زیرساخت تازه

ابر زَس، با سابقه‌ای 7 ساله در ارائه خدمات ابری به استارتاپ‌ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط گرفته تا سازمان‌ها و بانک‌ها، اولین و یکی از با تجربه ترین خدمات دهندگان سرویس‎‎‌های ابری ...

ابر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - زَس، با سابقه‌ای 7 ساله در ارائه خدمات ابری به استارتاپ‌ها و کسب - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - و کارهای کوچک و متوسط گرفته تا سازمان‌ها و بانک‌ها، اولین و یکی از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - با تجربه ترین خدمات دهندگان سرویس‎‎‌های ابری در کشور است که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - حالا تصمیم گرفته در آستانه سال - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - جدید، رختی جدید بر تن کرده و به بازطراحی سایت دست بزند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای خبری اعلام کرد با توجه به نیازها و بازخورد مشتریان خود، به امکاناتی به روزتر و ایده آل تصمیم به بازطراحی سایت و دسترسی‌هایش گرفته است. این بازطراحی‌ها در بخش رابط کاربری و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - زیرساخت وب صورت گرفته است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان

بازطراحی رابط کاربری

تغییرات مهم‌ ابر زس در مورد رابط کاربری در بخش پنل کاربری اتفاق افتاده است. در پنل کاربری جدید، دسترسی‌های بهتری برای مدیریت سرویس‌ها طراحی شده و سرعت ساخت سرورهای ابری افزایش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - یافته است. بدین ترتیب کلیه مخاطبین می‌توانند به راحتی و سرعت بیشتری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - از امکانات یکپارچه پنل استفاده نمایند.

داشبورد طراحی‌شده برای کاربران، دیدگاه مدیریتی بسیار مناسبی را در اختیار ادمین‌های سیستم قرار می‌دهد و با یک نگاه می‌توانند از وضعیت سرویس‌های خود در لحظه آگاه شوند. تلاش شده است طراحی نحوه نمایش اطلاعات در قالب جداول و نمودارها بر اساس - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - برترین نمونه‌های جهانی انجام شود تا بهترین تجربه برای کاربران رقم بخورد.

طراحی مجدد زیرساخت وب

با توجه به تغییراتی که همه روزه در فضای توسعه وب در حال اتفاق است، تیم فنی ابر زس در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - لایه وب، تغییراتی اساسی در زیرساخت وب سایت ایجاد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - کرده است. مهم‌ترین دغدغه در برنامه‌نویسی مجدد زیرساخت وب ابر زس، یکپارچگی بود. در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - کنار این یکپارچگی، سرعت سایت بسیار مهم بود که در پرتال جدید، این نکات به بهترین شکل انجام شده.

در حال - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - حاضر اولین نسخه وب‌سایت جدید در دسترس مشتریان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - قرار گرفته است و نسخه‌های کاملتری نیز در آینده‌ای نزدیک در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بهبود محتوای وبسایت

محتوای وبسایت ابر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - زس در یک سال گذشته همواره رو به بهبود بوده و در وب‌سایت جدید نیز محتوای کاربردی و آموزشی ابر زس تقویت شده است. بهبود محتوای معرفی محصولات، اضافه شدن مقالات تکمیلی، ویدئوهای آموزشی و تکمیل سوالات متداول، همگی در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - راستای راهنمایی بهتر کاربران در وب‌سایت جدید اتفاق افتاده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - است.

و همچنین تولید محتوای آکادمی ابری زس همگام با نیازهای مشتریان در مورد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - محصولات و خدمات ابری انجام می‌گیرد و با ایجاد یکپارچگی بین بخش وبلاگ، وب‌سایت و پنل‌ها، دسترسی به محتواهای کاربردی زس برای کاربران بسیار سریع‌تر شده است. این آکادمی قصد دارد مشتریان - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - را با دنیای خدمات ابری و امکانات و پتانسیل‌های آن آشنا کند.

ابر زس اعلام - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سبزوار استان خراسان - کرده با تحول در وبسایت خود به دنبال آن است که مشتریان در طول استفاده از سرویس‌های ابری کمترین نیاز را به پشتیبانی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone