تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13296.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هر آنچه تا به امروز از سری وان پلاس ۹ می‌دانیم

وان پلاس تقریبا ده روز دیگر از وان پلاس 9، 9 پرو و 9E رونمایی می‌کند. پیش‌بینی می‌شود مدل استاندارد و پرو تا حدی به یکدیگر شباهت داشته و مدل پرو سخت افزار بهتر و ...

وان پلاس تقریبا ده روز دیگر از وان پلاس 9، 9 پرو و 9E رونمایی می‌کند. - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - پیش‌بینی می‌شود مدل استاندارد و پرو تا حدی به یکدیگر شباهت داشته و مدل پرو سخت افزار بهتر و قیمت بیشتری داشته باشد. مدل 9E اما احتمالاً جانشین وان پلاس نورد خواهد شد. در ادامه هر آنچه تاکنون در مورد این سری منتشر شده را می‌خوانید.

به گزارش 91Mobiles، وان پلاس ۲۳ مارس (۳ فروردین ۱۴۰۰) سه موبایل پرچمدار وان پلاس 9، 9 پرو و 9E (یا 9R) را معرفی می‌کند. ممکن است این شرکت علاوه بر این سری، از یک ابزار پوشیدنی نیز رونمایی کند. انتظار می‌رود وان پلاس 9E در حدود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - ۳۷۱ دلار، وان پلاس ۹ تقریبا ۵۵۰ دلار و وان پلاس ۹ پرو، گران‌ترین عضو - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - سری، در حدود ۶۶۶ دلار قیمت داشته باشد. البته این قیمت‌ها تخمینی بوده و باید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - با کمی شک و تردید به آن‌ها نگریست.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان

بر اساس شایعه‌هایی که پیشتر منتشر شده‌اند، وان پلاس ۹ پرو از نمایشگر ۶.۷ اینچی LTPO با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی متغیر ۱۲۰ هرتز برخوردار خواهد بود. این مدل از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸، ۱۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره‌مند است.

پیشتر گزارش شد که وان پلاس ۹ پرو احتمالا از دوربین چهارگانه با برندینگ «هاسلبلاد» بهره خواهد برد که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی (سونی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - IMX789)، حسگر ۵۰ مگاپیکسلی (سونی IMX766) با لنز فوق‌عریض، دوربین ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳.۳ برابر و حسگر ۲ مگاپیکسلی عمق سنج می‌شود. این مدل از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ وات (و احتمالاً شارژ بی‌سیم) نیرو خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان

وان پلاس ۹ یک پیشرفت جزئی نسبت به وان پلاس 8T به شمار رفته و احتمالا به نمایشگر ۶.۵۵ اینچ AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از استاندارد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - +HDR10 مجهز شده است. پیش‌بینی می‌شود این مدل از دوربین سه‌گانه برخوردار بوده و برخی از ویژگی‌های مدل پرو را به ارث برده باشد.  این مدل مثل ۹ پرو احتمالا به چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده اما میزان رم و حافظه داخلی به ترتیب به ۸ و ۱۲۸ گیگابایت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - کاهش یافته است. برخی شایعات حاکی از آن هستند که مدل استاندارد و پرو احتمالاً از باتری یکسان نیرو می‌گیرند.

در نهایت وان پلاس 9E (یا 9R) باقی می‌ماند که نسخه بروز شده وان پلاس نورد خواهد بود. این مدل احتمالاً به چیپست اسنپدراگون ۶۹۰، نمایشگر ۶.۵ اینچی +FHD با رفرش ریت ۹۰ هرتز، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این مدل از - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - لحاظ دوربین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - شباهت‌هایی به مدل استاندارد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اصفهان استان اصفهان - و پرو خواهد داشت و از باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی با فست شارژ ۳۰ وات نیرو خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone