🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43880.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیفون‌های شیشه ای با قابلیت شارژ بی‌سیم در راهند؛ هزینه خرید شارژر را کنار بگذارید

همانگونه که احتمالاً تا کنون در جریان قرار گرفته اید، اخیراً گزارش تازه ای از KGI Securities و تحلیلگر مشهور آن آقای «مینگ-چی کو» منتشر گشته که در آن ۱۰ پیش بینی برای آیفون های بعدی انجام ...

همانگونه که احتمالاً تا کنون در جریان قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اید، اخیراً گزارش تازه ای از KGI Securities و تحلیلگر مشهور آن آقای «مینگ-چی کو» منتشر گشته که در آن ۱۰ پیش بینی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای آیفون های بعدی انجام شده بود که یکی از مهم ترین آنها، فقدان سنسور تاچ آی دی در آیفون ۸ است.

حالا وب سایت مک رومرز به نسخه کامل تری از این گزارش دست پیدا کرده و برخی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نکات و جزییاتی که احتمالاً نقش مهمی در این برآوردها داشته اند را ذکر کرده که - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در ادامه آنها را مرور می کنیم.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

مینگ-چی کو گفته - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بود که آیفون ۸ فاقد سنسور تاچ آی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دی است. اما علت او برای عنوان چنین - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مسئله ای چیست؟ توضیح کامل این مسئله از زبان خود او بخوانید:

از آنجایی که آیفون مجهز شده به OLED از سنسور اثر انگشت بهره نمی برد، فکر می کنیم که شاید اپل مجبور به استفاده از ساز و کار تشخیص چهره به عنوان راه ورود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به دستگاه شود. در نتیجه باور داریم که به عنوان تنها سنسور بیومتریک، اپل در مورد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کیفیت کارکرد این سنسور سه بعدی برای شناخت چهره و تشخیص آن بسیار حساس خواهد بود. همین موضوع باعث افزایش مشکلات تولید سخت افزار و نرم افزار مربوط به این - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قسمت می شود.

به تازگی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بلومبرگ هم به - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شکلی جداگانه گزارشی در این رابطه منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و خبر داده که اپل در حال کار بر روی یک سیستم تشخیص چهره پیشرفته برای آیفون است.

اما بخش دیگری از این گزارش مربوط به آیفون های دیگر، به نام ۷ اس و ۷ اس پلاس می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شود. بر اساس گفته تحلیلگر معروف، این موبایل ها هم دارای بدنه ای شیشه ای به جای فلزی خواهند بود تا اپل بتواند فناوری شارژ بی سیم را در آنها قرار دهد. تکنولوژی مورد استفاده اپل، همان استاندارد WPC یعنی شارژ وایرلس Qi است که همین حالا هم می - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - توان نمونه اش را در موبایل های اندرویدی فراوانی مشاهده کرد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

به گفته «کو»، برای اینکه بتوانید آیفون بعدی خود را به شکل بی سیم شارژ کنید باید دست به جیب شده و شارژ بی سیم را به شکلی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جداگانه از اپل بخرید و قرار نیست شرکت ساکن کوپرتینو، این قطعه را درون جعبه آیفون های جدید جای دهد.

اما برآورد بعدی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آقای کو چندان خوشایند نیست. وی خبر می دهد که اپل به همراه همه آیفون هایی که در شهریور معرفی می کند، شارژر ۵ واتی که همین حالا با آیفون ها ارائه می شود را به دست کاربران می رساند. از سوی دیگر کابل های جدید، تفاوتی با کابل های کنونی ندارند و یک سر آنها USB-A ساده است و یک سوی دیگر آن، - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لایتنینگ.

مشکل این پیش بینی چیست؟ آیفون از سال ۲۰۱۴ قابلیت شارژ سریع را دارد ولی شارژرهایی که اپل همراه با موبایل هایش عرضه می کند توان اندکی دارند. اگر با استفاده از شارژر ۱۰ واتی آیپد خود، آیفون را شارژ کنید، می بینید که تقریبا زمان پر شدن باتری تقریباً نصف می شود. از سوی دیگر مک بوک های جدید خود اپل فاقد درگاه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - USB-A هستند و تصور می شد که کابل های جدید، به جای USB-A از USB-C استفاده کنند.

سایر اطلاعاتی که موسسه KGI Securities منتشر کرده در این پست قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone