🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20860.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شبیه‌سازهای رضایت بخش، معرفی یکی از عجیب‌ترین سبک‌های موبایل

شبیه‌سازهای رضایت بخش، Satisfying Simulator یا هر اسمِ دیگری که روی آن‌ها بگذاریم اتفاق جدیدی در دنیای بازی‌های گوشی نیستند و هر چند وقت یک بار که ترندی اصطلاحا «رضایت بخش» (Satisfying) به راه می‌افتاد، ...

شبیه‌سازهای رضایت بخش، Satisfying Simulator یا هر اسمِ دیگری که روی آن‌ها بگذاریم اتفاق جدیدی در دنیای بازی‌های گوشی نیستند و هر چند وقت یک بار که ترندی اصطلاحا «رضایت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - بخش» (Satisfying) به راه می‌افتاد، بازی‌های‌ شبیه‌شان هم از راه می‌رسند.

وقتی اسپینرها دنیا را گرفتند مارکت‌ها پر شد از شبیه‌سازهای این وسیله یا به دنبال محبوبیت اسلایم‌ها، اپلیکیشن‌هایی عرضه شدند که در آن‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - می‌توانستید با اسلایم مجازی بازی کنید.

اما اگر در گذشته فقط با یک ترندِ پر سر و صدا سازندگان به سراغ این بازی‌ها می‌رفتند، حالا هر ایده‌ای که سازنده فکر کند می‌تواند رضایت بخش باشد شبیه سازش را به موبایل می‌آورد.

البته بازی‌های این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - سبک معمولا دوام طولانی ندارند و خیلی زود خسته کننده می‌شوند - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - ولی بعضا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - در همان چند دقیقه‌ای که تجربه‌شان می‌کنید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - آن‌قدر حس و حال خوبی می‌دهند که در پایان با خودتان می‌گویید ارزش دانلودش را داشت.

در این مطلب به سراغ همین سبک و بازی‌هایش رفته‌ایم. عناوینی که در آن‌ها می‌شود یک آیفون را خُرد کرد، میوه پوست کَند یا قهوه تزیین کرد و به دست مشتری داد.

i Peel Good

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی

  • بازی آفلاین است

آن میوه پوست کَندنی که در پایان مقدمه مطلب گفتیم، مربوط به همین بازی است. در هر مرحله از i Peel Good یک میوه به بازیکن داده می‌شود تا با وسیله‌ای که در اختیار دارد، پوستش را بکند؛ کاری فوق‌العاده حوصله سر بر و خسته کننده که به لطف استفاده از صداهای مختلف برای پوست کندن و لرزش صفحه، در نهایت به تجربه‌ای تبدیل می‌شود که واقعا - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - «رضایت بخش بودن» برازنده‌اش است. در همین سبک خُرد کردن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - و کار با چاقو، بازی Soap Cutting هم هست که در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - آن باید صابون‌ها را تیکه تیکه کنید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی

i Peel Good

سازنده: Lion Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - و اندروید حجم: 305.9 / 148.19 مگابایت زبان:

Will it Shred?

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی

  • بازی آفلاین است

آیا خردش می‌کند؟ کلِ بازی براساس همین سوال ساخته شده و جوابش هم بله است؛ در Will - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - it Shred می‌شود هر چیزی را خرد کرد. بازی یک دستگاه خُرد کن صنعتی در اختیار بازیکن می‌گذارد و او باید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - وسیله‌هایی که روی میز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - قرار دارند را به سمت این دستگاه هدایت کند تا تیکه تیکه شوند.

همان چیزی که i Peel Good را در رسیدن به رضایت بخش بودن کمک کرده، در اینجا هم - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - به یاری Will it Shred آمده است. یعنی حضور وسیله‌های مختلف که خُرد کردن هرکدام‌شان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - صدای متفاوتی می‌دهند و باعث شده آن حس خُرد کردن کمی منتقل شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی

Will It Shred?

سازنده: BoomBit Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 367.9 / 104.98 مگابایت زبان:

Coffee Shop 3D

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی

  • بازی آفلاین است

استودیوی Playgendary که Bowmasters و Polysphony را در کارنامه دارد، معدن بازی‌های این سبک است. آن‌ها حتی از اتو کردن هم سعی کردند یک تجربه رضایت بخش ارائه بدهند.

Coffee Shop 3D - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - به عنوان یکی از جدیدترین ساخته‌های آن‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - می‌خواهد این حسِ خوب را این بار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - قالب تزیین قهوه به بازیکن منتقل کند. در هر مرحله از Coffee Shop 3D شکلی نشان داده می‌شود و براساس آن باید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - قهوه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - را تزیین کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی

Coffee Shop 3D

سازنده: Playgendary Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 402 / 56.08 مگابایت زبان:

Smash Hit

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی

  • بازی آفلاین است

شبیه سازهای رضایت بخش می‌ساختند، وقتی شبیه ساز رضایت بخش ساختن مُد نبود. استودیوی Mediocre و بازی محبوبش Smash Hit - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - را می‌گویم که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - با دست گذاشتن روی ایده شکستن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - شیشه‌ها و به‌خاطر فیزیک فوق‌العاده و البته آن صدای شکستنش، یکی از رضایت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - بخش‌ترین چیزهایی است که می‌شود روی گوشی پیدا کرد.

البته داستان Smash Hit با بقیه بازی‌های لیست فرق می‌کند. نه هایپر کژوال است و نه می‌خواهد شبیه ساز باشد اما اگر رضایت بخش - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - بودنِ یک بازی را ملاک قرار بدهیم، Smash Hit به طرز اعتیادآوری این حس را می‌تواند به وجود بیاورد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی

Smash Hit

سازنده: Mediocre قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شازند استان مرکزی - اندروید حجم: 94.9 / 77 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone