🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25643.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می واچ معرفی شد؛ اولین ساعت هوشمند شیائومی با الهام از اپل واچ

شیائومی علاوه بر رونمایی رسمی از گوشی Mi CC9 پرو، از اولین ساعت هوشمند خود به نام می واچ (Mi Watch) رونمایی کرد. قابلیت های این محصول آنقدر زیاد است که شیائومی به آن لقب ...

شیائومی علاوه بر رونمایی رسمی از گوشی Mi CC9 پرو، از اولین ساعت هوشمند خود به نام می واچ (Mi Watch) رونمایی کرد. قابلیت های این محصول آنقدر زیاد است که شیائومی به آن لقب «تلفن هوشمند مچی» را داده است.

ساعت هوشمند می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان - واچ از نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان - همیشه روشن 1.78 اینچی امولد که روی قاب 44 میلیمتری قرار داده شده، بهره می برد. جنس قسمت پشتی قاب از سرامیک بوده و سمت راست آن یک دکمه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان - معمولی در کنار یک دکمه چرخشی قرار گرفته که برای کار کردن با رابط کاربری به کار می روند. سمت چپ نیز میکروفون و اسپیکر به چشم می خورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان

ساعت هوشمند مورد بحث به لطف پشتیبانی از بلوتوث، NFC و eSIM می تواند کاملاً به طور خودکار عمل کرده و از رابط کاربری MIUI که روی سیستم عامل Wear OS گوگل سوار شده، استفاده می کند. این رابط کاربری به طور پیش فرض بیش از 40 اپ داشته و یک اپ استور اختصاصی نیز برای توسعه اپلیکیشن های جدید برای آن در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند می واچ قابلیت پایش فعالیت های ورزشی از جمله شنا را دارد و به لطف سازگاری با پلتفرم آنالیز عملکرد Firstbeat، داده های ضربان قلب کاربر را با جزییات بالا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان - بسته به نوع فعالیت نمایش می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان

زیر قاب می واچ، چیپست 4G اسنپدراگون ویر 3100 قرار گرفته و حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی آنرا همراهی می کنند. میزان شارژدهی باتری با استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان - مداوم از ساعت و روشن بودن اینترنت 4G، حداکثر 36 ساعت اعلام شده است. شیائومی در این محصول از باتری 570 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که در دنیای ساعت های هوشمند بی سابقه بوده است.

در حال حاضر ساعت هوشمند می واچ به شکل انحصاری در چین به بازار عرضه شده و شیائومی اشاره ای به عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان - جهانی آن نکرده است. این محصول از تاریخ 11 نوامبر (20 آبان) به قیمت 185 دلار در چین به بازار عرضه می شود. مدل Premium Edition نیز با نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر هشتپر استان گیلان - یاقوتی و فریم و بند از جنس استیل، با قیمت 285 دلار تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر میتونم یه سوال بپرسم مرکز شما روستای سوارپشت هشتپر تعمیر اجاق گاز و فر الجی انجام میده
پاسخ: بله در روستای سوارپشت شهر هشتپر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone