🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25644.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

هشدار گوگل به کاربران در مورد آسیب پذیری خطرناک کروم

شب گذشته و همزمان با پرپایی هالویین گوگل با انتشار یک به‌روزرسانی اضطراری ترسی را به جان کاربران انداخت که برخلاف نمایش های هالووین کاملا واقعی بود. به‌روزرسانی ۷۸.۰.۳۹ کروم برای رفع آسیب پذیری روز ...

شب گذشته و همزمان با پرپایی هالویین گوگل با انتشار یک به‌روزرسانی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - اضطراری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - ترسی را به جان کاربران انداخت که برخلاف نمایش های هالووین کاملا واقعی بود.

به‌روزرسانی ۷۸.۰.۳۹ کروم برای رفع آسیب پذیری روز صفر CVE-2019-13720 منتشر شد که توسط دو مهندس کسپرسکی به نام های «آنتون ایوانف» و «الکسی کولائف» در نسخه ۷۸ این مرورگر شناسایی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - شده بود. این حفره امنیتی از نوع باگ های use after free است و در کامپوننت صوتی کروم کشف شده است.

این نوع باگ ناشی از تخریب حافظه است و زمانی رخ می - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - دهد که یک اپلیکیشن در پی استفاده از فضایی در حافظه است که پس از آزادسازی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - به اپ دیگری - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - اختصاص یافته. این سناریو معمولا باعث کرش اپ می شود اما گاهی اوقات عواقب بدتری نظیر اجرای کدهای مخرب - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - را به دنبال دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس

آنطور که کسپرسکی می گوید از این آسیب پذیری روز صفر برای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - نصب بدافزار روی دستگاه های کاربران سوءاستفاده شده است. هرچند محققان امنیتی گروه خاصی را به عنوان عاملان این نفوذ معرفی نکرده اند اما کدهای پیدا شده شباهت هایی با بدافزار هکرهای منتسب به کره شمالی وجود دارد. کمپانی روسی در حال ردیابی حملات مبتنی بر این باگ روز صفر با اسم رمز Operation WizardOpium است.

این دومین بار در سال جاری میلادی است که سر و کله آسیب پذیری های روز صفر در مرورگر کروم پیدا می شود. اسفند گذشته محققان از آسیب پذیری بسیار خطرناکی در مرورگر مذکور خبر دادند که به هکرها اجازه می داد با اجرای کدهای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - مخرب، کنترل رایانه قربانی را از راه دور در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - اختیار بگیرند.

در خبر دیگری مربوط به کروم، گوگل در نهایت واسط برنامه نویسی واقعیت افزوده WebXR API را منتشر کرد که امکان ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - تجربیات بهینه VR و AR برای موبایل و هدست های واقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نی ریز استان فارس - افزوده در این مرورگر را به توسعه دهندگان می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هامرز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone