🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25642.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل فیت بیت را خرید؛ قرارداد ۲.۱ میلیارد دلاری برای حضور در بازار پوشیدنی‌ها

چند روز پیش شایعات از تمایل گوگل برای خریدن فیت بیت خبر داده بودند که با توجه به اخبار منتشر شده امروز، این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته است. کمپانی گوگل طی یک اقدامی ...

چند روز پیش شایعات از تمایل گوگل برای خریدن فیت بیت خبر داده بودند که با توجه به اخبار منتشر شده امروز، این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته است. کمپانی گوگل طی یک اقدامی فوری، شرکت سلامتی محور فیت بیت را به ارزش ۲.۱ میلیارد دلار خریداری کرده است تا به وضعیت گجت‌های پوشیدنی خود، سر و سامانی ببخشد.

اهداف گوگل از این کار کاملا مشخص بوده و قرار است تجربه کمپانی فیت بیت (FitBit) - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - در امور سلامتی و ساعت‌های هوشمند، به کمک این کمپانی بیاید تا ساعت‌های هوشمند مبتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - بر پلتفرم ویر او اس (Wear OS) - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - جانی دوباره بگیرند. همچنین با توجه به دانش فعلی گوگل در این زمینه و توانایی‌های قدرتمند هوش مصنوعی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - این کمپانی، باید شاهد نتایج بسیار خوب و دقیقی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - در گزارش سلامتی کاربران ساعت‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل Wear OS باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان

با این حال گوگل می‌داند که این روزها اطلاعات شخصی بازار بسیار داغی دارد و به همین دلیل در زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - اعلام این خبر، سخنی از داده‌های کاربران فعلی کمپانی فیت بیت به میان نیاورد. به خصوص این که ساعت‌های هوشمند فیت بیت به صورت شبانه‌روزی اطلاعات کاربران، از جمله ضربان قلب، کیفیت خواب و شمارش قدم‌هایشان را پایش می‌کنند. در نتیجه کمپانی گوگل که همواره زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - تیغ انتقادات بوده است، به خوبی توانسته این موضوع را مدیریت کند.

یکی از اقدامات گوگل در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - همین رابطه، استفاده نکردن از فیت بیت برای تبلیغات هدف دار است و همچنین این کمپانی خاطر نشان کرده است که نسبت به داده‌های کاربران به صورت شفاف عمل خواهد کرد. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر همدان استان همدان - کاربران فعلی فیت بیت، می‌توانند به صورت داوطلبانه داده‌های خود را به سرور‌های گوگل منتقل کنند.

گوگل امیدوار است به کمک تجربیات فیت بیت که طی سال‌ها رقابت در بازار گجت‌های پوشیدنی به دست آمده است، بتواند کل اکوسیستم Wear OS را متحول کند و کیفیت آن را بهبود ببخشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone