🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36030.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دولت باید تکلیف کالاهای رایانه‌ای را روشن کند

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران امروز با برگزاری یک نشست خبری به مطرح کردن دغدغه فعالین صنعت IT پرداخت و خبر داد که نوسانات ارزی در کنار لوکس شمرده شدن این اقلام، مشکلات بسیاری را ...

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران امروز با برگزاری یک نشست خبری به مطرح کردن دغدغه فعالین صنعت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - IT پرداخت و خبر داد که نوسانات - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ارزی در کنار لوکس شمرده شدن این اقلام، مشکلات بسیاری را برای بازار کالاهای رایانه‌ای به وجود آورده است.

«احمد علی‌پور»، رئیس کمیسیون سخت افزار این سازمان در همین نشست خبری، ضمن انتقاد به لوکس شمرده‌شدن کالاهای رایانه‌ای، از دولت درخواست کرد تا فرآیند تخصیص ارز دولتی را شفاف کند: «چطور می توان اقلام رایانه ای را در سال ۲۰۱۸ جزو کالاهای لوکس شمرد؟ دولت شفاف اعلام کند که ارز دولتی به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - چه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - افرادی و با چه سیاستی تعلق گرفته است؟ اگر نمی‌توانید ارز بدهید هیچ‌ اشکالی ندارد؛ لااقل بگویید تا شرکت‌ها تکلیفشان را بدانند.»

به گفته علی‌پور، به کالایی مانند همزن برقی ارز دولتی اختصاص داده شده است ولی کالاهای رایانه‌ای به دلیل لوکس شمرده شدن، از دریافت این ارز محروم شده‌اند. به اعتقاد رئیس کمیسیون سخت افزار این سازمان، انکار کردن برخی نیازهای ارزی باعث از بین رفتن قبح قاچاق می‌شود.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

«آزاد معروفی»، رییس کمیسیون شبکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران نیز - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - عنوان کرد که اقلام رایانه‌ای مورد نیاز همه اقشار جامعه هستند - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و نمی‌توان آنها را لوکس شمرد. او همچنین با انتقاد از شرایط موجود، وضعیت شرکت‌های فعال در این حوزه را یادآور شد و گفت:

«بررسی مشکلات و ارائه راهکار بر عهده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دولت است و بخش خصوصی زیر فشارها در حال نابودیست. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، شاهد بیکاری، تعدیل نیرو و حتی ورشکستگی بسیاری از کسب‌وکارهای IT محور خواهیم بود.»

معروفی همچنین از چالش‌های دیگری مانند از بین رفتن اعتبار شرکت ها پیش کارفرمایان بین المللی گفت؛ شرکت‌هایی که حالا قادر نیستند قراردادهایی که پیش از این نوسانات بسته‌اند را تکمیل کنند.

در ابتدای همین هفته، «سیدمهدی میرمهدی» رئیس اتحادیه صنف فناوران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - رایانه تهران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - نیز در گفتگو با دیجیاتو - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - مواضع مشابه خود را اعلام کرده بود. به گفته میرمهدی در مدت کوتاهی که واردکنندگان قادر به استفاده از ارز ۴۲۰۰ تومانی بودند (ابتدای اردیبهشت ماه)، فعالین صنف IT در مجموع توانسته‌اند کمتر از ۱۰۰ هزار - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - دلار ارز دولتی دریافت کنند:

«در صنفی که استعداد رد و بدل شدن رقمی میلیارد دلاری در آن وجود دارد، با ثبت سفارشی که صرفاً در روز اول انجام شد، ارز دولتی بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار به واردکنندگان این صنف تعلق نگرفت و پس از آن همه ثبت سفارش‌ها، برگشت خورد.»

- تعمیرات جارو برقی الجی در شهر سراب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone