🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31287.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی موبایلی مقاوم با دوربین فوق عریض 4K

کمپانی Kyocera که به تولید تلفن‌های هوشمند مقاوم و سرسخت شهرت دارد، اخیراً سعی کرده‌ محصول جدیدی به موبایل‌های خود اضافه کند و نسخه‌ی به روز رسانی شده‌ای برای DuraForce Pro عرضه نماید. این موبایل که DuraForce Pro ...

کمپانی Kyocera که به تولید تلفن‌های هوشمند مقاوم و سرسخت شهرت دارد، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - اخیراً سعی کرده‌ محصول جدیدی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - به موبایل‌های خود اضافه کند و نسخه‌ی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - به روز رسانی شده‌ای برای DuraForce Pro عرضه نماید. این موبایل که DuraForce Pro 2 از دوام بالای مدل اصلی بهره می‌برد و به راحتی می توان از آن در کارگاه‌های ساختمانی، محیط‌های خطرناک و مناطقی نظیر آنها استفاده نمود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل

موبایل اندرویدی جدید یاد شده طبق اعلام کمپانی سازنده توانسته گواهی دوام در سطح نظامی (MIL-STD-810G) دریافت نماید و علاوه بر این از نظر مقاومت در برابر گرد و خاک یا آب نیز موفق شده استاندارد IP68 را کسب نماید.

همچنین بدنه‌ی بادوامی دارد و محافظ صفحه یاقوت کبود ۵ اینچی بهره می‌برد که از این گوشی در برابر افتادن، شوک، لرزش، خراش یا ضربه محافظت می‌کند. البته یک کاربر معمولی نیازی به این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - سطح از مقاومت ندارد و گوشی یاد شده بیشتر انتخاب مناسبی برای افرادی به شمار می‌رود که در محیطی خطرناک فعالیت می‌کنند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل

Kyocera بار دیگر بلندگو‌های بسیار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - بلندی در گوشی DuraForce Pro 2 بکار برده که می توانند صدای بلندی معادل ۱۰۶ دسی بل را پخش نمایند. علاوه بر این، ۴ میکروفون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - با قابلیت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - حذف نویز و تکنولوژی Fluence - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - Pro کوالکام در این موبایل تعبیه شده است.

کاربران با خرید موبایل یاد شده می‌توانند از ۳ دوربین استفاده کنند؛ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور دیگر که دوربین ورزشی فوق عریض با کیفیت 4K این موبایل نیز محسوب می‌شود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل

به ادعای کمپانی سازنده، از تمامی سه دوربین بکار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - رفته در این موبایل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌توان زیر آب نیز استفاده نمود. همچنین کاربران - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌توانند با دستکش یا انگشتانی خیس می‌توانند از این گوشی استفاده نمایند.

حسگر اثرانگشت، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، امنیت به لطف رمزنگاری و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی اضافی ۵۱۲ گیگابایتی از قابلیت‌های دیگر این موبایل ۴۴۴ دلاری است که اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone