🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31291.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام سهواً پسورد تعدادی از کاربرانش را فاش کرد

به گزارش نشریه اینفورمیشن، اینستاگرام به برخی کاربران خود اطلاع داده که بعلت یک اشکال امنیتی در سیستم ها، احتمال دارد کلمه‌ی عبور آنها افشا شده باشد. به همین دلیل بهتر است سریعاً پسورد خود ...

به گزارش نشریه اینفورمیشن، اینستاگرام به برخی کاربران خود اطلاع داده که بعلت یک اشکال امنیتی در سیستم ها، احتمال دارد کلمه‌ی عبور - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان - آنها افشا شده باشد. به همین دلیل بهتر است سریعاً پسورد خود را تغییر دهند. سخنگوی این شرکت خاطر نشان کرده که این مسئله بلافاصله یافت شده و به همین دلیل تنها تعداد کمی از کاربران دچار مشکل شده‌اند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان

فروردین ماه امسال، شبکه اجتماعی یاد شده، با اختصاص دادن یک ویژگی جدید، به کاربرانش اجازه داده بود که تمامی دیتای خود را دانلود نمایند. پیشتر اتحادیه اروپا قانون عمومی حفاظت از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان - داده را وضع کرده بود و اینستاگرام هم به همین دلیل چنین قابلیتی را در اپلیکیشن خود پیاده کرده بود تا به نوعی پیروی خود از این قانون را نشان دهد.

حال به گفته‌ی مسئولین این شبکه اجتماعی، برخی کاربران کلمه‌ی عبورشان را در URL مرورگر اینترنتی خود ذخیره کرده‌ بودند. به همین دلیل پسورد آنها در سرور‌ های فیسبوک (کمپانی مادر اینستاگرام) ذخیره شده بود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان

کارشناسان مدعی شده‌ بودند که این مشکل بدین دلیل رخ داده که پسورد یاد شده به صورت متن ساده در اینستاگرام ذخیره شده است. اگر این مسئله صحت داشته باشد، احتمال وقوع مشکلات بیشتر و نگران کننده‌تری برای کاربران این پلتفرم وجود خواهد داشت .

سخنگوی اینستاگرام این گفته را رد کرده و مدعی شده در حال حاضر پسورد کاربران به صورت کاملاً ایمن ذخیره شده و خطری آنها را تهدید نمی کند. بدین ترتیب دیگر استفاده از این قابلیت نسبتاً جدید، موجب افشا شدن کلمه‌ی عبور کاربران نمی‌شود و آنها می‌توانند به راحتی از ویژگی یاد شده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان - استفاده نمایند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان

با این وجود مسئولین کمپانی یاد شده به بیشتر کاربرانی که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان - تا به حال از ویژگی یاد شده استفاده کرده‌اند پیشنهاد داده که هر چه سریعتر پسورد‌ های خود را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان - عوض کنند تا دیگر نگرانی خاصی بابت افشا شدن اطلاعات خود نداشته - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر اصفهان استان اصفهان - باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone