🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  2. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: برای نگهداری زباله ها استفاده می شود و به دو مدل دائمی و مصرفی است.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31290.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پلیس فتا: 340 میلیون کارت اعتباری بانکی در دست مردم است

سرگرد میرزایی از بخش جرایم اقتصادی پلیس فتا در حاشیه نمایشگاه ایران تراکنش به تهدیدات حوزه بانکداری اشاره کرد و با مطرح کردن برخی از رایج‌ترین روش‌های کلاهبرداری در کشور نکات امنیتی را به مردم ...

سرگرد میرزایی از بخش جرایم اقتصادی پلیس فتا در حاشیه نمایشگاه ایران تراکنش به تهدیدات - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حوزه بانکداری اشاره کرد و با مطرح کردن برخی از رایج‌ترین روش‌های کلاهبرداری در کشور نکات امنیتی را به مردم گوشزد کرد. به گفته میرزایی سودجویان از روش‌هایی چون فیشینگ، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - استفاده از ویروس‌ها و تروجان‌های قابل نصب در سیستم‌های رایانه‌ای، کی لاگر و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - استفاده از تجهیزات جانبی به کلاهبرداری از حساب‌های بانکی دست می‌زنند.

میرزایی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اعلام کرد که 340 میلیون کارت اعتباری در دست مردم است و نزدیک به 58 هزار خودپرداز در کشور وجود دارد. او با اشاره به آمار مهرماه 96 تعداد تراکنش‌های حاصل شده را 512 میلیون اعلام کرد و مبلغ این تراکنش‌ها را 2/491/000/000/000/000 تومان (دو هزار و چهارصد و نود و یک تریلیون تومان) عنوان نمود و تاکید داشت که درصد کوچکی از این رقم می‌تواند برای یک سودجو کافی باشد:

«مردم باید مراقب اقدامات سودجویانه باشند و فیشینگ یکی از همین موارد است. در صفحات جعلی مانند درگاه‌های پرداخت باید حواستان باشد که اولا آدرس لینک با Https آغاز شود و هم اینکه املای کلمات کاملا درست باشد. به عنوان مثال در یک درگاه ننوشته شده باشد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Shaparek به جای Shaparak. همچنین صفحات واقعی درگاه با هر بار رفرش اولا تصویر امنیتی‌شان عوض می‌شود و ثانیا محل اعداد صفحه کلید در هر رفرش عوض می‌شود.»

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

او تاکید داشت که مردم در صفحات درگاه پرداخت بانکی به جای وارد کردن ارقام - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حتما از صفحه نمایش کلید استفاده کنند تا مبادا دچار فریب دیگری همچون کی لاگر شوند. میرزایی این نرم افزارها را برنامه‌هایی معرفی کرد که ممکن است به هر دلیلی در سیستم کاربر رخنه کرده باشند و تمام اطلاعات و کلیدهایی که فرد فشار می‌دهد را ضبط کرده و به دست کلاهبردار برساند: «ممکن است کسی این برنامه را بدون آگاهی شما روی سیستم‌تان نصب کرده باشد و یا با دانلود فایل‌های غیرمعتبر از صفحات مجازی خودتان را به این موارد آلوده کرده باشید.»

میرزایی توصیه می‌کند که کاربران هر فایلی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را از فضای نت دانلود نکنند و فریب نام و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اسم برخی از سایت‌ها را نخورند. او معتقد است که از این طریق، بسیاری از ویروس‌هاو تروجان‌های آلوده به سیستم کاربر وارد خواهد شد و باعث می‌شود - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که رفتار کاربر ضبط و به دست کلاهبردار برسد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی

رییس جرایم اقتصادی پلیس فتا توصیه می‌کند که مردم از باز کردن ایمیل‌های ناشناس و با عناوین مشکوک خودداری کنند و همچنین در مکان‌های عمومی همچون کافی‌نت و یا محل کار از خدمات بانکداری الکترونیک خود استفاده نکنند چرا که ممکن است قطعات سخت افزاری روی سیستم‌ها نصب باشد که مانند کی‌لاگر عمل کند و حرکات کاربر را ضبط کند:

«این قطعات بسیار ریز بوده و برخی از آنها شبیه یک پورت USB هستند که به پشت کیس وصل شده و کاربر بدون آنکه از وجودشان خبر داشته باشد با سیستم کار کرده و ناخودآگاه وارد چرخه کلاهبرداری سودجویان می‌شود.»

میرزایی همچنین توصیه کرد که مردم به هیچ‌وجه کارت‌های اعتباری بانکی خود را به دست فروشندگان خیابانی ندهند و بگذارند که آنها با کارتشان تا چند قدم آنورتر بروند، چرا که ممکن است آنها از روی کارتها کپی درست کنند. وی همچنین تاکید - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کرد که تمامی مردم رمزهای بانکی خود را - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بلند اعلام نکنند و خودشان آن را در دستگاه‌های POS وارد نمایند.

او با اشاره به سیستم رمز دوم یکبار مصرف که به زودی در سیستم بانکی کشور عملیاتی خواهد شد، اذعان داشت که - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - راه‌اندازی این سیستم می‌تواند تا بخش زیادی جلوی سواستفاده‌های اینچنینی را بگیرد اما بازهم هوشیاری مردم در اول و آخر کار کمک حالشان خواهد - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone