🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22339.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت مدیریت سلامت باتری با آپدیت بعدی macOS به مک بوک‌ها می‌آید

اپل قابلیت جدیدی به نام «Battery Health Management» یا مدیریت سلامت باتری را برای بیشتر مک بوک‌ها معرفی کرد. این قابلیت از روز گذشته در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته و در آینده با آپدیت ...

اپل قابلیت جدیدی به نام «Battery Health Management» یا مدیریت سلامت باتری را برای بیشتر مک بوک‌ها معرفی کرد. این قابلیت از روز گذشته در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته و در - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - آینده با آپدیت مک او اس کاتالینا 10.15.5 به مک بوک‌ها اضافه خواهد شد.

قابلیت جدید به طور پیش‌فرض طول عمر باتری لپ تاپ را با کاهش نرخ کهنه شدن مواد شیمیایی، افزایش می‌دهد. این قابلیت برای انجام چنین کاری از شارژ شدن کامل باتری در برخی مواقع جلوگیری می‌کند. همانطور که می‌دانید شارژ کردن کامل باتری به آن فشار وارد کرده و به مرور زمان طول عمر آن را کاهش می‌دهد. برخی گوشی‌ها هم از شارژ شدن 100 درصد باتری جلوگیری می‌کنند.

تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان

پس از نصب آپدیت جدید، مشاهده علامت 100 درصد در نوار منو - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - به معنی - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - شارژ بودن کامل باتری نبوده و در حقیقت قابلیت مذکور باتری را با توجه به توان آن تا آخرین میزان شارژ - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - می‌کند تا طول عمر افزایش یابد. اپل می‌گوید این قابلیت تأثیر چشمگیری در باتری نمی‌گذارد اما از بیان درصد کاهش یافته با هر بار شارژ خودداری کرد.

اپل با استفاده از - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - تاریخچه شارژها و دمای باتری که در مک بوک ذخیره می‌شوند، میزان افزایش چشمگیر طول عمر باتری را - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - به کمک قابلیت جدید تشخیص می‌دهد. مک - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - بوک‌هایی که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - از تاندربولت 3 پشتیبانی می‌کنند (شامل مک بوک پرو 2016 و مک بوک ایر 2018)، از این قابلیت بهره مند خواهند شد.

احتمال کاهش طول عمر باتری در لپ تاپ‌هایی که همیشه به برق وصل بوده و باتری همیشه 100 درصد را نشان می‌دهد، بیشتر است. اپل می‌گوید فاکتورهای مختلفی دست به دست هم می‌دهند تا کامپیوتر قابلیت مدیریت سلامت باتری را وارد عمل کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دمای محیط، میزان وظایف پردازنده - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - و الگوهای شارژ اشاره کرد.

اپل می‌گوید قابلیت مدیریت سلامت باتری به طور پیش - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - فرض فعال خواهد بود ولی کاربران می‌توانند با رفتن به تنظیمات پاور در مک او اس، آن را غیرفعال کنند. تمامی داده‌های جمع آوری شده توسط این قابلیت در سیستم پردازش می‌شوند و در صورتی که - تعمیرات مایکروفر دلونگی در شهر اسدآباد استان همدان - کاربر تمایل داشته باشد، می‌تواند اطلاعات را به شکل ناشناس با اپل در میان بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone