🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33948.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

برنی سندرز به دنبال دریافت مالیات از آمازون به خاطر استخدام کارگران ارزان است

سناتور برنی سندرز و رو خانا، سیاستمدار جمهوری خواه ایالات متحده اخیراً از لایحه ای مشترک رونمایی کرده اند که به دنبال دریافت مالیات از کمپانی هایی مانند آمازون و والمارت در ازای خدماتی است ...

سناتور برنی سندرز و رو خانا، سیاستمدار جمهوری خواه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - ایالات متحده اخیراً از لایحه ای مشترک رونمایی کرده اند که به دنبال دریافت مالیات از کمپانی هایی مانند آمازون و والمارت در ازای خدماتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - است که دولت به کارمندان آنها ارائه می دهد. لایحه «کارفرمایان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - بد را با حذف سوبسید متوقف کنید» که مخفف آن به شکل طنزآمیز «Stop BEZOS» در می آید، در ازای خدماتی که دولت به کارمندان شرکت های بزرگ ارائه می کند، مالیات 100 درصدی را مطالبه می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان

برنی سندرز برنامه های خود در قبال این لایحه را ماه گذشته میلادی اعلام کرده بود. او حالا تاکید کرده که «موضوع صرفاً درباره آمازون و جف بزوس [مدیرعامل آمازون] نیست». اما همانطور که نام گذاری لایحه نشان می دهد، او طی چند وقت اخیر یکی از منتقدین آمازون و جف بزوس که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - هم اکنون به ثروتمندترین شخص جهان تبدیل شده بوده است. سندرز در مصاحبه با خبرگزاری TechCrunch می گوید: «پرداخت کنندگان مالیات نباید به کسی که ثروتی 150 میلیارد دلاری دارد سوبسید بدهند، کسی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - که ثروتش در هر روز 260 میلیون دلار افزایش می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - یابد».

آمازون در حال حاضر پاسخی به سخنان سندرز نداده اما پیش از این مدعی شده بود که او در حال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - ترسیم تصویری غلط از کمپانی است و از کارمندان خود با تجربیات مثبت خواست تا این تجربیات - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - را با سناتور سندرز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر کردکوی استان گلستان - به اشتراک بگذارند. آمازون طی سال گذشته به صورت میانگین، حقوق سالانه 28 هزار دلاری را به کارگران خود پرداخت که چندان با خط فقر یک خانواده 4 نفره در ایالات متحده فاصله ندارد. برنی سندرز اضافه می کند که این رقم شامل حقوق های کمتری که به کارگران ارزان قیمت و موقتی پرداخت شده نیست. اما آمازون می گوید این رقم به کارگران تمام وقت و پاره وقت در سراسر جهان تعلق دارد و میانگین پرداختی کارگران آمریکا معادل 34 هزار دلار بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone