🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33949.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

آپدیت جدیدی برای Digital Wellbeing منتشر شد؛ زمان استفاده از گوشی را مدیریت کنید

در اندروید 9 و 12 iOS هر دو کمپانی اپل و گوگل تلاش کرده‌اند تا با اپلیکیشن‌‌های مدیریت زمان خود، بالانس بهتری بین زندگی و دنیای دیجیتالی به وجود بیاورند. محصول اپل Digital Health نام دارد و ...

در اندروید 9 و 12 iOS هر دو کمپانی اپل و گوگل تلاش کرده‌اند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان - با اپلیکیشن‌‌های مدیریت زمان خود، بالانس بهتری بین زندگی و دنیای دیجیتالی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان - به وجود بیاورند. محصول اپل Digital Health نام دارد و گوگل هم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان - اسم ساخته‌اش را Digital Wellbeing گذاشته است. حالا با توجه به اطلاعات به دست آمده، محصول گوگل ساعاتی پیش جدیدترین بروزرسانی‌اش را دریافت کرد.

قبلا برای استفاده از Digital Wellbeing مجبورید بودید ابتدا به منوی تنظیمات گوشی رفته و از آنجا برنامه را اجرا کنید. ولی حالا و در آپدیت جدید، اپلیکیشن به صفحه اصلی آمده و همانند بقیه اپ‌ها از آنجا می‌توانید اپ را بالا بیاورید. جدا از این تغییر ساده اما مهم، یک گزینه Quick Settings هم به برنامه اضافه شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا تنها با یک کلیک صفحه سیاه سفید گوشی را فعال کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان

پیشرفت‌های گرافیکی بخش داشبورد نیز از دیگر تغییرات مهم برنامه به شمار می‌روند. بد نیست بدانید Digital Wellbeing فعلا در مرحله بتا قرار دارد و تنها هم کاربران گوشی‌های پیکسل که اندروید 9 یا همان پای را روی موبایل‌هایشان نصب کرده‌ باشند می‌توانند از آن استفاده کنند. احتمالا در آینده‌ شاهد انتشار برنامه برای بقیه دیوایس‌های اندرویدی خواهیم بود.

با Digital Wellbeing کاربران می‌توانند تعداد دفعاتی که به گوشی سر می‌زنند، نوتیفیکیشن دریافت کرده یا از اپلیکیشن‌‌های مختلف استفاده می‌کنند را ببینند. همچنین می‌توان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان - برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان - اپ‌های به خصوصی که زیاد استفاده می‌شوند، محدودیت زمانی گذاشت یا حتی در ساعتی به خصوص از روز تمام برنامه‌ها را غیر فعال کرد.

با این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کردکوی استان گلستان - کار وقتی که زمان مشخص شده فرا برسد صفحه گوشی سیاه سفید می‌شود، گزینه Do Not Disturb فعال شده و بنابراین نوتیکفیشن‌ها هم بلاک می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone