🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  4. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33950.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شایعات تایید شد: هاتگرام و تلگرام طلایی تا پایان آذر مهلت گرفتند

همانطور که پیش تر توسط دیجیاتو بررسی شد، حدس و گمانه‌هایی مبنی بر ادامه فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی زده می‌شد و حالا یک منبع آگاه در بدنه دولت با خبرگزاری فارس گفتگو کرده و ...

همانطور که پیش تر توسط دیجیاتو بررسی شد، حدس و گمانه‌هایی مبنی بر ادامه فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی زده می‌شد و حالا یک منبع آگاه در بدنه دولت با خبرگزاری فارس گفتگو کرده و خبر از تمدید مهلت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - این دو اپلیکیشن تا آخر پاییز امسال را داده است.

این منبع آگاه که اسمی از آن به میان نیامده است ضمن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - تایید تمدید مهلت فعالیت هاتگرام و تلگرام طلایی، تاکید کرده که این دو پیام رسان‌ در حال مستقل شدن و تبدیل به یک پیام رسان کاملا مجزا و بومی هستند:

« مدیران تلگرام طلایی و هاتگرام می‌گویند در حال مستقل شدن از تلگرام و تبدیل شدن به پیام رسان کاملا بومی هستند و از این رو در جلسه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - با رئیس قوه قضائیه  مقرر شد فرصت دوباره‌ای برای اتمام اقدامات فنی به این دو نسخه فارسی تلگرام داده شود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان

در نمایشگاه الکامپ امسال بود که دبیر شورای عالی فضای مجازی برای اولین بار واکنشی رسمی نسبت به این دو برنامه نشان داد و خبر از تعیین تکلیف شدن آنها تا 15 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - شهریور ماه داده بود. با این حال امروز - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - با گذر از این تاریخ مقرر، کماکان شاهد فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام هستیم و به نظر می‌رسد که ادعای برخی افراد آگاه درست به نظر می‌رسد. پیش‌تر قرار بر این شده بود که دو برنامه مذکور تبدیل به یک پیام رسان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - صد در صد بومی شوند وگرنه فعالیتشان ادامه نخواهد یافت.

برخی مدیران پیام رسان‌های بومی در گفتگویشان با دیجیاتو عنوان کرده بودند که برخی مقامات بنا به ملاحظات خاصی مانع از فیلترینگ تلگرام طلایی و هاتگرام شده‌اند و قرار نیست که در روز مقرر (15 شهریور ماه) فیلتر شوند. بعد از این گفته‌ها، مدیر پیام‌رسان بومی آ‘ی‌گپ در توییتر خود جزییات دقیق‌تری در این باره منتشر ساخت و ادعا کرد که این بار قوه قضاییه جلوی مسدود شدن این دو برنامه را گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان

تلگرام طلایی و هاتگرام ساخته و پرداخته شرکتی به نام راهکار سرزمین هوشمند واقع در پارک فناوری دانشگاه تهران هستند که تا به امروز هویت مدیریت این شرکت مسکوت مانده و هیچ رسانه‌ و یا مقام دولتی سعی در شفافسازی این موضوع نداشته است، موضوعی که - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - مدیران و دست اندرکاران پیام رسان‌های داخلی را آزرده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - خاطر کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که با رشد و توسعه تلگرام طلایی و هاتگرام، جذب مخاطب جدید در پیام‌رسان‌های بومی به حداقل رسیده و در برخی از آنها دچار ریزش مخاطب‌ شدیدی نیز هستیم.

تا به این لحظه واکنشی رسمی از سوی مقامات نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر آزادشهر استان گلستان - به ادامه فعالیت این دو برنامه صورت نگرفته و همانطور که گفته شد، تنها برخی منابع ادعا کرده‌اند که مهلت کار آنها تا پایان آذرماه 97 تمدید شده است. گفتنیست عالی‌ترین مقام حوزه ارتباطات کشور یعنی «محمدجواد آذری جهرمی» بارها تاکید کرده که ادامه فعالیت یا عدم فعالیت این دو اپلیکیشن به حیطه کاری وزارتخانه او مربوط نمی‌شود و مرکز ملی فضای مجازی و دیگر نهادها تصمیم گیرنده این موضوع خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone