🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33938.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

سرقت اطلاعات در 16 روز؛ بریتیش ایرویز هک شد

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز مورد حمله هکی قرار گرفته و اطلاعات کارت های بانکی در حدود 380 هزار کاربر به سرقت رفته است. احتمالاً این شرکت با جریمه ای تا 500 میلیون پوند روبرو می ...

شرکت هواپیمایی بریتیش ایرویز مورد حمله هکی قرار گرفته و اطلاعات کارت های بانکی در حدود 380 هزار کاربر به سرقت رفته است. احتمالاً این شرکت با جریمه ای تا 500 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - میلیون پوند روبرو می شود.

فعالیت های هکرها برای مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - 16 روز در وبسایت BA.com و نیز اپ این شرکت هواپیمایی ناشناس باقی مانده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - بود. این اتفاق بر تمامی 380 هزار مشتری تأثیر گذاشته که در این دوره 16 روزه پروازی را به صورت آنلاین یا از طریق اپ با کارت های اعتباری یا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - دبیت خود خریداری کرده بودند.

بر اساس مقررات عمومی حفاضت از داده اتحادیه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - اروپا (GDPR) ممکن است هک بریتیش ایرویز این شرکت را با جریمه ای تا 17 میلیون پوند بریتانیا یا 4 درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - از گردش مالی خود روبرو کند. تا انتهای سال 2017 میزان درآمد این شرکت 12.2 میلیارد دلار بوده و به این ترتیب می تواند با جریمه ای در حدود 500 میلیون پوند مواجه شود.

بسیاری از قربانیان از مسئله - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - هک اخیر خشمگین شده و از طریق شبکه های اجتماعی متوجه این موضوع شده اند. برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - از کاربرانی که اکانت های آنها هک شده خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - داده اند که از موجودی حساب های بانکی آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - برداشت و به حساب این شرکت واریز شده است. یکی از کاربران ادعا کرده 1600 پوند از حساب کاربری او - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - حذف شده است. برخی از کاربران هم گفته اند دیگر از خدمات بریتیش ایرویز استفاده نخواهند کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی

از سوی دیگر BA اصرار دارد که به مشتریان درباره نقص امنیتی اطلاع رسانی کرده و با پلیس نیز موضوع را در میان گذاشته. این شرکت با ارسال ایمیل به کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - تحت تأثیر قرار گرفته از آنها درخواست کرده برای رفع مشکلات با بانک خود تماس بگیرند.

«الکس کروز» مدیر بریتیش ایرویز به دلیل مسائل پیش آمده عمیقاً عذرخواهی و اعلام کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - که شرکت با حمله مجرمانه مبتنی بر بد افزار بسیار پیچیده ای روبرو شده است:

«ما می دانیم که اطلاعات سرقت شده شامل نام، آدرس، ایمیل و اطلاعات کارت اعتباری است».

به گفته او این اطلاعات می تواند شامل شماره کارت های اعتباری، تاریخ انقضاء و کد سه حرفی روی کارت باشد. کروز اعلام کرده اکنون نقص مورد بحث رفع شده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر اراک استان مرکزی - و سایت به کارکرد عادی خود بازگشته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شورانگیز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوبید؟ سایت ***** اجاق گاز و فر هاردستون GH1750 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone