🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33953.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مچ بند هوشمند آنر با نمایشگر امولد و قیمت پایین معرفی شد

بعد از رونمایی از آنر ۸ ایکس و آنر ۸ ایکس مکس، آنر که زیرشاخه‌ای از شرکت هواوی محسوب می شود، نسخه‌ای جدید از مچ بند هوشمند خود به نام آنر بند ۴ را معرفی ...

بعد از رونمایی از آنر ۸ ایکس و آنر ۸ ایکس مکس، آنر که زیرشاخه‌ای از شرکت هواوی محسوب می شود، نسخه‌ای جدید از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - مچ بند هوشمند خود به نام آنر بند ۴ را معرفی کرد. این گجت جدید با یک دکمه‌ و پنل آمولد رنگی عرضه خواهد شد. این مچ بند هوشمند در نظر دارد تا به یکه تازی Mi Band 3 به عنوان مچ بند هوشمند اقتصادی پایان دهد چرا که قیمت آنر بند ۴ احتمالا تنها ۳۰ دلار خواهد بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان

آنر بند ۴ دارای صفحه نمایش آمولد ۰.۹۵ اینچی و شیشه‌ی خمیده‌ی 2.5D است. این مچ بند دارای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - گام شمار، تنظیم کننده‌ی خواب و سنسور ضربان قلب است و همچنین در مقابل آب و گرد و خاک مقاوم خواهد بود. مچ بند هوشمند چینی از TruSleep 2.0 هواوی بهره می برد که چرخه‌ی خواب کامل را که شامل REM است ارزیابی می کند و در نهایت نکاتی را در این باره - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - به کاربر یادآوری می کند.

ویژگی جالب دیگر بهره مندی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - ویژگی TruSeen 2.0 است که ضربان قلب را در حین فعالیت هایی نظیر دویدن، راه رفتن و دوچرخه سواری ارزیابی می کند. قدرت باطری این دستگاه ۱۰۰ میلی آمپر مچ بند است و آنر استفاده‌ی ۱۴ روزه بدون نیاز به شارژ کردن را تضمین کرده.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان

این شرکت همچنین نسخه‌ی دیگری تحت عنوان Running Edition را نیز معرفی کرد. این مچ بند هوشمند با نمایشگر POLED عرضه خواهد شد و باطری نسبتا ضعیف تری دارد اما اطلاعات دقیق تری از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - دویدن به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - کاربر ارائه می دهد. نظیر طول گام ها، تماس با زمین و ضربان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - قلب در حین دویدن.

آنر بند ۴ در رنگ های مشکی، آبی و صورتی عرضه می شود و قیمتش ۱۹۹ ین -کمی کمتر از ۳۰ دلار- خواهد بود. نسخه‌ی دیگر آن یعنی Running Edition - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - تنها ۱۵ دلار قیمت خواهد داشت و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز، زرد و صورتی عرضه خواهد شد. هر دو مچ بند هوشمند از ۲۹ شهریور ماه در چین عرضه خواهند شد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر اردستان استان اصفهان - احتمالا به زودی در سرتاسر دنیا هم به فروش خواهند رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone