🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33952.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

متریال دیزاین ۲.۰ به اپلیکیشن گوگل فوتوز رسید

سال گذشته بود که گوگل برای نخستین بار، از زبان طراحی جدید خود موسوم به متریال دیزاین ۲.۰ رونمایی کرد. در آن زمان اعلام شد که از سال آینده میلادی، یعنی ۲۰۱۸ کلیه اپلیکیشن‌های گوگل به این ...

سال گذشته بود که گوگل برای نخستین بار، از زبان طراحی جدید خود موسوم به متریال دیزاین ۲.۰ رونمایی کرد. در آن زمان اعلام شد که از سال آینده میلادی، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - یعنی ۲۰۱۸ کلیه اپلیکیشن‌های گوگل به این طراحی به‌روزرسانی می‌شوند.

از جمله اپ‌هایی که تا امروز طراحی متریال دیزاین ۲.۰ را دریافت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - کرده‌اند می‌توان به Google Tasks، گوگل مپس، جی میل، و گوگل اسیستنت اشاره کرد. اما حالا نوبت به یکی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - دیگر از اپلیکیشن‌های مهم گوگل رسیده که رابط کاربری آن با متریال دیزاین ۲.۰ دستخوش تغییر قرار بگیرد.

این اپلیکیشن چیزی نیست جز گوگل فوتوز؛ سرویس اشتراک‌گذاری و مدیریت عکس گوگل که نسخه ۴.۰ آن امروز منتشر شده و با متریال دیزاین جدید رابط کاربری آن به طور کامل دگرگون گشته. بخش اعظم این تغییرات را می‌توانید با گشت و گذاری کوتاه در گوگل فوتوز متوجه شوید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران

به عنوان مثال، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - رنگ‌ها در رابط کاربری جدید برجسته‌تر از قبل شده‌اند و حالا گوشه‌های گردتری می‌بینید. اما به جز این، گوگل فوتوز ۴.۰ یک ژست حرکتی جدید هم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - معرفی کرده که با سوایپ به بالا روی یک - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - عکس، اطلاعاتی در مورد آن برایتان ظاهر می‌کند.

بدون شک قابلیت مفید و کارآمدی است، اما وبسایت اندروید پلیس می‌گوید که هنوز در آن مشکلاتی دیده می‌شود چرا که گاهی نسبت به سوایپ کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - واکنش دقیقی نشان نمی‌دهد. امیدواریم که با انتشار به‌روزرسانی‌های بعدی، شاهد برطرف شدن این مشکل باشیم.

انتشار نسخه ۴.۰ گوگل فوتوز در پلی‌استور از همین امروز آغاز شده، اما امکان دارد که همه به طور همزمان قادر به دریافت این آپدیت نباشند چرا که انتشار این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - آپدیت‌ها به صورت تدریجی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر رویان استان مازندران - انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone