🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: روش جرمگیری اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33934.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

کابوس امنیتی جدید؛ هکرها می توانند با میکروفن از محتوای نمایشگر شما با خبر شوند

به تازگی محققان امنیتی روشی یافته اند که با استفاده از میکروفن، جاسوسی از محتوای نمایشگر کامپیوترها از راه دور را ممکن می کند. مدت ها است که پیشنهاد می شود برای حفظ حریم خصوصی، ...

به تازگی محققان امنیتی روشی یافته اند که با استفاده از میکروفن، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - جاسوسی از محتوای نمایشگر کامپیوترها از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - راه دور را ممکن می کند.

مدت ها است که پیشنهاد می شود برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - حفظ حریم خصوصی، وبکم خود را بپوشانید چرا که هکرها می توانند به استفاده از بدافزارها و البته کمی شانس شما را مشاهده کرده یا حتی به صدایتان گوش دهند. البته از دسترس خارج کردن میکروفن به سادگی وبکم نیست.

روش جدیدی که محققان یافته اند کمی عجیب است زیرا اساساً کارکرد میکروفن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - و نمایشگر زمین تا آسمان متفاوت از هم به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - می رسند. بر اساس پدیده «coil whine» یا به عبارتی نویزهای مغناطیسی شنیداری امکان شنود نمایشگر فراهم می شود.

در واقع این روش بر اساس صداهای فرکانس بالایی کار می کند که قطعات الکترونیکی در شرایط کارکرد سخت از خود پخش می کنند. اگر از تلویزیون ها و مانیتورهای لامپی قدیمی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - استفاده کرده باشید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - حتماً صدای وز وز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - آنها را به یاد دارید. مانیتورهای LCD پیشرفته امروزی نیز چنین صداهایی پخش می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی
شنود نمایشگر LCD که الگویی راه راه را نشان می دهد با استفاده از میکروفن.

گروهی از محققان با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - استفاده از یک - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - نمایشگر و میکروفنی که در جای مشخصی قرار گرفته بود تلاش کردند صداهای پخش شده را تحت داده های خام ثبت کنند. این داده ها در واقع شدت کارکرد پیکسل خاصی را نشان می دادند. البته این تنها مرحله اول حمله بود.

یک الگوریتم ویژه که توسط یادگیری ماشینی آموزش داده شده می تواند این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - اطلاعات ثبت شده از نمایشگر را ترجمه کند. با استفاده از نرم افزاری خاص هکرها توانستند وبسایتی که در نمایشگر نشان داده می شد را با دقت 96.5 درصد کشف کنند.

البته به نظر نمی رسد این روش به این زودی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - توسط هکرها به کار رود، چرا که اساساً روش های راحت تری برای جاسوسی از کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر خمین استان مرکزی - وجود دارد. تصور کنید اسپیکرهای هوشمندی که تقریباً همیشه به صداهای محیط گوش می دهند، سیستم های پایش کودکان و دوربین های امنیتی دارای میکروفن از چه پتانسیل بالایی برای سوء استفاده توسط هکرها برخوردارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone