🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33940.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

جزئیاتی از ریزر فون 2 منتشر شد؛ چیپست جدید به همراه نور پردازی کروما

به تازگی بنچمارک جدیدی منتسب به ریرز فون 2 منتشر شده که برخی از مشخصات سخت افزاری آن را برملا می کند. پیش از این بنچمارک گیکبنچ منتسب به این گوشی منتشر شده بود که ...

به تازگی بنچمارک جدیدی منتسب به ریرز فون 2 منتشر شده که برخی از مشخصات سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان - افزاری آن را برملا می کند.

پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان - از این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان - بنچمارک گیکبنچ منتسب به این گوشی منتشر شده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان - که خبر از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان - چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت رم می داد. بر اساس بنچمارک انتوتوی جدید ریزر فون 2 از نسبت صفحه نمایش 16 به 9 بهره می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان - برد و این در حالی است که این روزها بیشتر گوشی ها با نسبت 18 به 9 یا 19 به 9 عرضه می شوند.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان
ریزر فون

رزولوشن این گوشی 2560 در 1440 پیکسل است و به نظر می رسد تصمیم ریزر برای انتخاب این نسبت نمایشگر به سازگاری بهتر آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان - با بازی ها مرتبط باشد. احتمالاً ریزر فون 2 نیز دارای اسپیکرهای استریوی قدرتمند در بالا و پایین دستگاه باشد.

علاوه بر این بنچمارک جدید نیز تأیید می کند که چیپست تعبیه شده در این گوشی اسنپدراگون 845 است و به پردازشگر گرافیکی ادرنو 630 مجهز شده. میزان رم 8 گیگابایت است و حافظه داخلی 512 گیگابایتی دارد. به این ترتیب نسبت به مدل قبلی که حافظه داخلی 64 گیگابایتی داشت پیشرفت قابل ملاحظه ای را شاهد بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر املش استان گیلان

بر اساس اطلاعات این بنچمارک نسخه اندروید آن 8.1 است و انتظار نمی رود زودتر از ماه اکتبر (اوایل مهر تا اوایل آبان) معرفی شود. همچنین احتمالاً در زمان رونمایی به اندروید 9 مجهز خواهد شد.

علاوه بر این ریزر فون 2 احتمالاً به یکی از خصوصیات ویژه تجهیزات ریزر مجهز می شود: نور پردازی کروما.

کروما یک فناوری نورپردازی مبتنی بر LED است که در محصولات این شرکت از جمله کیبوردها، ماوس ها و لپتاپ های گیمینگ به کار می رود. کاربران می توانند  بنا به دلخواه خود رنگ و نحوه نمایش نورها را تغییر دهند.

گفته شده ریزر با شرکت تگزاس اینستورمنت در حال همکاری است تا بتواند این فناروی را که جای خالی آن در ریزر فون فعلی (تصویر تیتر مطلب) احساس می شد، به ریزر فون 2 بیاورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone