🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33936.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل خبر از بروز مشکل در برخی گوشی های آیفون 8 می دهد

اپل اعلام کرده درصد کمی از مدل های خاص آیفون 8 (بررسی دیجیاتو) از نقص کارخانه ای لاجیک برد رنج می برند. اپل این گوشی های مشکل دار را به رایگان تعمیر می کند. بنا بر ...

اپل اعلام کرده درصد کمی از مدل های خاص آیفون 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - (بررسی دیجیاتو) از نقص کارخانه ای لاجیک برد رنج می برند. اپل این گوشی های مشکل دار را به رایگان تعمیر می کند.

بنا بر آنچه اپل گفته این گوشی ها با مشکل ریبوت شدن اتفاقی، هنگ کردن یا بالا نیامدن مواجه می شوند. اعلام شده که کاربران مالک دستگاه های مشکل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دار می توانند به ارائه دهندگان خدمات رسمی یا فروشگاه های رسمی این شرکت مراجعه کنند یا با مرکز پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

گوشی های آیفونی که با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این مشکل مواجه شده اند در کشورهای ایالات متحده، استرالیا، چین، هنگ کنگ، هند، ژاپن ماکائو و نیوزلند و بین تاریخ های سپتامبر 2017 تا مارس 2018 به فروش رفته اند. اشاره شده که این مشکل شامل آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های 8 پلاس نمی شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

پیشنهاد شده کاربران پیش از تحویل دادن گوشی های خود برای تعمیر از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنند. همچنین آن دسته از کاربرانی که نمایشگرهای گوشی های معیوبشان شکسته، باید هزینه تعویض نمایشگر را بپردازند.

برای یافتن اینکه آیا آیفون 8 شما هم در میان مشکل دارها است یا خیر به این لینک مراجعه کنید و شماره سریال گوشی خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - وارد کنید. برای یافتن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شماره سریال نیز می توانید در گوشی خود به منوی Settings، بخش General و سپس About بروید.

 

تماشا کنید: افشاگر معروف اپل و انتشار ویدئویی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از ماکت آیفون های ۲۰۱۸

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone