🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33966.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با ربات شبیه ساز پزشکی HAL آشنا شوید [تماشا کنید]

کمپانی Gaumard Scientific که از سال ۱۹۴۰ میلادی، شبیه ساز آموزشی برای بیمارستان‌ها، مدارس و ...می‌سازد، اخیراً از ربات شبیه ساز پزشکی جدیدی با نام HAL رونمایی کرده است. قابلیت‌های متفاوتی در این ربات گنجانده شده که ...

کمپانی Gaumard Scientific که از سال ۱۹۴۰ میلادی، شبیه ساز آموزشی برای بیمارستان‌ها، مدارس و ...می‌سازد، اخیراً از ربات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان - شبیه ساز پزشکی جدیدی با نام HAL رونمایی کرده است. قابلیت‌های متفاوتی در این ربات گنجانده شده که دانشجویان پزشکی را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان - به چالش می‌کشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان

HAL در واقع یک ربات انسان نمای ۵ ساله است که قابلیت‌های زیادی نظیر نفس کشیدن، گریه کردن، پمپاژ خون، ضربان قلب در آن تعبیه شده و می‌تواند حساسیت آلرژیک را شبیه سازی کند.

بدین ترتیب دانشجویان علوم پزشکی از طریق درمان این ربات می‌توانند با دشواری‌های درمان کودکان و خردسالان آشنا شوند و تجربیات لازم را کسب کنند.

شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان - سازنده‌ی HAL باور دارد که این ربات در واقع دقیقترین و واقعی‌ترین ربات حوزه‌ی آموزش پزشکی است و بدین شکل نزدیکترین تجربه به واقعیت برای مراقبت‌های اضطراری کودکان را شبیه سازی می‌کند.

دانشجویان پزشکی با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان - سنسور‌ها و ویژگی‌های خاص تعبیه شده در این ربات، می‌توانند انواع اقدامات اوژانسی نظیر  ایجاد راه تنفسی موقت روی گلو یا پهلو , تخلیه ریه و ... را تمرین کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان

علاوه بر این، شبیه ساز پزشکی HAL می‌تواند با دکتر‌ها ارتباط برقرار کند. برای مثال این ربات سر خود را به علامت منفی تکان ‌می‌دهد، گریه می‌کند و حتی از درد مادرش را صدا می زند. این مسئله موجب می شود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان - که دانشجو بیاموزد با استرس‌های این چنینی هم کنار آمده و بهترین عملکردش را بر جای بگذارد.

سیستم مکانیکی-بادی بکار رفته در این ربات، نبض انسان را شبیه سازی می‌کند تا دانشجویان با بررسی این مسئله بتوانند به مسائل خاصی پی ببرند. ضمن اینکه کارتریج‌های تعبیه شده در این ربات، تنفس را شبیه سازی کرده و دی اکسید کربن می‌آفرینند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان

به تمامی این امکانات باید سیستم‌های هدیرولیکی را اضافه کرد. این سیستم‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان - نیز پمپاژ خون و توانایی گریه کردن را امکان پذیر می‌کنند.

ربات شبیه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان - ساز پزشکی، ۴۸ هزار دلار قیمت دارد و این مبلغ هزینه‌ی کمی است که می‌تواند جان کودکان زیادی را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر تویسرکان استان همدان - با تعلیم درست پزشکان نجات دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone