🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33931.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

افزایش مقاومت دستگاه‌های اجرایی برای پیوستن به دولت الکترونیک

پس از تلاش‌های بسیار وزیر ارتباطات در اجرایی شدن دولت الکترونیک و پیوستن وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی به این سامانه و افزایش مشارکت در دولت الکترونیک، شمار دستگاه‌های اجرایی کم کار در پیوستن به این ...

پس از تلاش‌های بسیار وزیر ارتباطات در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اجرایی شدن دولت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - الکترونیک و پیوستن وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌های دولتی به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این سامانه و افزایش مشارکت در دولت الکترونیک، شمار دستگاه‌های اجرایی کم کار در پیوستن به این سیستم  از 5 به 12 مجموعه رسیده است و این شائبه را ایجاد می‌کند که شاید منافعی پنهان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در پس این کوتاهی باشد.

خرداد ماه امسال عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات، پنج دستگاه وزارت آموزش و پرورش، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سازمان بازنشستگی کشوری، سازمان سنجش، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را به عنوان دستگاه‌های کم کار در دولت الکترونیک اعلام کرد اما حالا پس از گذت 3 ماه تعداد این دستگاه‌ها افزایش پیدا کرده است.

«رضا باقری اصل» عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات در مورد نتایج آخرین ارزیابی‌های انجام شده از 93 دستگاه عنوان کرد که در مجموع بیش از 38 درصد دستگاه‌ها الکترونیک شده‌اند؛ این میزان در شهریور پارسال با مجموع 83 دستگاه معادل 26 درصد بود. سال 1395 حدود 60 دستگاه ارزیابی شد که 19.3 درصد فعالیت آنها الکترونیک بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل

با گذشت دو ماه از این اعلام دبیر کمیسیون دولت الکترونیک، انتظار می رفت سازمان های نام برده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تلاش خود را برای اتصال به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این زیر ساخت افزایش دهند اما به نظر می رسد نه تنها این سازمان ها اقدامی نکرده اند بلکه همانگونه که عضو هیات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران اظهار داشته است هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، وزارت دادگستری، جهاد دانشگاهی، انستیتو پاستور ایران، بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، سازمان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - حفاظت محیط‌ زیست و سازمان حفظ نباتات هم به جمع سازمان های کم کار در زمینه دولت الکترونیک پیوسته‌اند:

«انتظار می ‌رود دستگاه هایی که هنوز در این زمینه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فعال نبودند، در فرصت کوتاه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - باقی مانده همکاری لازم را با دبیرخانه شورای اجرای فناوری اطلاعات داشته باشند.»

اکنون از 93 دستگاه اجرایی که خدمات آنها از سوی سازمان امور اداری و استخدامی برای ارائه در زیر ساخت دولت الکترونیک شناسایی شده است، 12 دستگاه هنوز برای پیوستن به زیرساختی که به گفته رئیس جمهوری «پیش گیرنده فساد در کشور است» عزمی ندارند و شاید وجود منفعت های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - پیدا و پنهان عامل آن باشد.

این در حالی است که دولت الکترونیک به معنای اطلاع رسانی و ارائه خدمت به موقع، دقیق و کارا در همه ساعت‌های شبانه روز از طریق وسایل ارتباطی شامل تلفن، اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است که بکارگیری آن در بخش‌های مختلف دولت برای افزایش بهره وری و ارتقای سطح خدمات رسانی بوده و مهم ترین نتیجه آن، افزایش رضایت مردم و پیشگیری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از بروز فساد است.

بی‌تردید دولت الکترونیک که از ویژگی‌های آن می‌توان به چابک سازی، ایجاد شفافیت، سلامت شدن نظام اداری و کارآمد شدن اشاره کرد، راهکار مناسبی برای رهایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این ساختار قدیمی دانست که تسهیلگر ارایه خدمت هم به شمار می‌رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل

عضو هیات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - عامل سازمان فناوری اطلاعات چندی پیش در این باره گفته بود که استفاده از فناوری‌های تازه ارتباطی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و اطلاعاتی در دولت الکترونیک به ویژه اینترنت برای ارایه خدمت به شهروندان با کمترین هزینه و بیشترین رضایت پیش بینی شده است. باقری معتقد است اصل موضوع دولت الکترونیک موجب تحول، بازآفرینی، بازمهندسی، بهبود کارآیی و اثر بخشی نظام اداری ایران است و دولت الکترونیک راهکار میانبری برای ایجاد تحول در نظام اداری کشور است که در اصل 44 قانون اساسی بر آن تاکید شده است.

نظام اداری ایران بر اساس دو شاخص بودجه و نیروی انسانی تغییر نکرده است و افزایش سالانه هزینه های دولت و افزایش بدنه و نیروی انسانی نشان می دهد تاکنون برای تحول نظام اداری و کارآمدی آن اقدام موثری انجام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone