🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33957.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل ویوو X23 با 8 گیگابایت حافظه رم و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر معرفی شد

در حالی که طی ماه گذشته میلادی شاهد انتشار اخبار افشایی فراوان درباره موبایل ویوو X23 بودیم که بسیاری از مشخصه های سخت افزاری و ظاهری دستگاه را فاش می کردند، این کمپانی چینی حالا ...

در حالی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - طی ماه گذشته میلادی شاهد انتشار اخبار افشایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - فراوان درباره موبایل ویوو X23 بودیم که بسیاری از مشخصه های سخت افزاری و ظاهری دستگاه را فاش می کردند، این کمپانی چینی حالا به صورت رسمی از میان رده جدید خود رونمایی کرده که از همین حالا در دسترس عموم قرار گرفته است.

با نگاهی به لیست مشخصات رسمی دستگاه به نظر می رسد که در افشاگری ها، به برخی از مهم ترین ویژگی های ویوو X23 اشاره ای نشده بوده است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - حالا می دانیم که پردازنده اسنپدراگون 670 کوالکام در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر می شود و از دیگر مشخصات - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - آن نیز می توان به - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان

نمایشگر غول آسا و 6.41 اینچی ویوو X23 رزولوشن 1080p را به نمایش در می آورد و بریدگی کوچکی به شکل قطره آب در بالای نمایشگر دارد. قابلیت مهم دیگر این اسمارت فون، تعبیه اسکنر اثر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - انگشت در زیر نمایشگر آن است که ترندی تازه در صنعت موبایل های هوشمند به شمار می رود و ضمناً - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - اندروید 8.1 اوریو نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده است.

دوربین دوگانه دستگاه دو سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - 12 و 13 مگاپیکسلی را شامل می شود و دوربین سلفی هم سنسوری 12 مگاپیکسلی دارد. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - ویوو X23 در سه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - رنگ بنفش فانتوم، - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان - قرمز فانتوم و آبی جادویی از راه خواهد رسید و هم اکنون قیمتی معادل 3498 یوان چین (یا 511 دلار) دارد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره عرضه جهانی ویوو X23 در دست نیست اما احتمالاً در آینده نزدیک شاهد عرضه اش در دیگر مناطق آسیا و نیز اروپا باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر هرسین استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone