🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33956.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کامل موبایل شیائومی Mi 8 Youth Edition فاش شد

طرفداران شیائومی چند وقتی است که بی صبرانه در انتظار پرچمدار می میکس 3 نشسته اند. می میکس 2 سال گذشته، در ماه سپتامبر معرفی شد اما مدل نسل سومی این خانواده قرار است طی ...

طرفداران شیائومی چند وقتی است که بی صبرانه در انتظار پرچمدار می میکس 3 نشسته اند. می میکس 2 سال گذشته، در ماه سپتامبر معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - شد اما مدل نسل سومی این خانواده قرار است طی ماه اکتبر از راه برسد. شایعات حاکی از آن هستند که کمپانی چینی، تاریخ رونمایی از می میکس 3 را به تعویق انداخته تا در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - مراسمی مجزا قادر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - به رونمایی از دو اسمارت فون دیگر نیز باشد. این دو موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - ظاهراً شیائومی Mi 8 Youth Edition و Mi 8 Screen Fingerprint Edition نامیده خواهند شد و حالا افشاگری چینی، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - مشخصات مربوط به Mi 8 Youth Edition را لو داده است.

بنابر اطلاعات فاش شده، شیائومی Mi 8 Youth Edition همراه با نمایشگری 6.26 اینچی از راه می رسد و رزولوشن 1080x2280 را به نمایش در می آورد که نشانه ای از تجهیز پنل نمایشگر آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - یک بریدگی در بالاست. شیائومی قبلاً موبایل Mi 8 SE را همراه با چیپست اسنپدراگون 710 عرضه کرد و گفته می شود Mi 8 Youth نیز دومین دیوایس چینی ها با این چیپست خواهد بود. 6 گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصه های دستگاه به شمار می آید اما متاسفانه میزان حافظه داخلی به خوبی در تصویر مشخص نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان

پنل جلویی دستگاه قرار است میزبان یک دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - سلفی 24 مگاپیکسلی باشد و ظاهراً در پشت هم دوربین واحد 12 مگاپیکسلی جا خوش کرده. هنوز نمی دانیم که دوربین اصلی از نوع دوگانه خواهد بود یا خیر، اما بعید نیست که سنسور 12 مگاپیکسلی مورد اشاره، صرفاً سنسور اصلی سیستمی دوگانه باشد. ضمناً باتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - 3350 میلی آمپر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - ساعتی نیز سوخت رسانی به دستگاه را برعهده دارد.

در نهایت باید افزود که اخیراً افشاگری هندی اعلام کرده بود که Mi 8 Youth Edition در مدل های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - مختلف با حافظه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - رم و حافظه داخلی گوناگون از راه می رسد؛ مدل هایی مثل 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - یا 6 گیگابایت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. او همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - اضافه کرده که دستگاه در سه رنگ خاکستری فضایی، طلایی و آبی به دست مشتریان می رسد.

در اخبار افشایی اخیر اشاره ای به قیمت گذاری Mi 8 Youth نشده اما گمان می رود که در کشور چین حدود 1999 یوان قیمت داشته باشد. گفتنی است که شیائومی احتمالاً مراسم رونمایی از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر سبزوار استان خراسان - می میکس 3 و موبایل های جدید خانواده می 8 را در روز 18 یا 19 سپتامبر برگزار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone