🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34056.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

توضیح وزیر دفاع درباره شباهت کوثر و F5: تمام هواپیماهای جنگی شبیه هم هستند

چند روز پیش بود که وزارت دفاع از هواپیماهای جنگی کاملا ایرانی موسوم به جنگنده کوثر رونمایی کرد که در فضای مجازی و با انتقاداتی نسبت به طراحی آن روبرو شد. بسیاری از کاربران معتقد ...

چند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - روز پیش بود که وزارت دفاع از هواپیماهای جنگی کاملا ایرانی موسوم به جنگنده کوثر رونمایی کرد که در فضای مجازی و با انتقاداتی نسبت به طراحی آن روبرو شد. بسیاری از کاربران معتقد بودند که جنگنده هوایی کوثر شباهت بسیار زیادی به هواپیمای جنگی F5 دارد.

«امیر حاتمی» وزیر دفاع و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - پشتیبانی نیروهای مسلح بعد از چند روز از گذشت این انتقادات اظهار کرده که تمام هواپیماهای جنگی دنیا شباهت‌هایی با یکدیگر دارند و ممکن است هر هواپیمایی به یک هواپیمای دیگر شبیه باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مصاحبه‌ای با سایت جمارات ضمن تأکید بر تماما ایرانی بودن جنگنده کوثر گفت:

«قطعا در این پروژه ما به هواپیماهای موجود نگاه و از آنها استفاده کرده ایم ولی آنچه که وجود دارد تماما ساخت داخل و جزو فناوری های - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - روز دنیا است. هنگامی که ما از موشک حرف زدیم مدت ها انکار - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - کردند؛ بعد از اینکه بحث موشک تثبیت شد روی دقت موشک ها صحبت کردیم؛ اما این موضوع را هم مدت ها انکار کردند. ولی امروز همه به این قدرت اذعان - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - دارند و اتفاقا کسانی که فریادشان بلند است که باید قدرت موشکی ایران را محدود کرد، همان کسانی هستند که روزی آن را انکار می کردند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان
نمایی از دخل کابین این هواپیما

حاتمی در ادامه به شباهت‌های رنگ بدنه این هواپیما با دیگر مدل‌ها پرداخت و گفت: «آن رنگ، رنگ سازمانی نیروی هوایی ارتش - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - جمهوری اسلامی ایران است. البته در دوره تست ها رنگ هواپیما متفاوت بود ولی هنگامی که به تست های نهایی رسید با رنگ سازمانی نیروی هوایی ارتش آماده شد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان

وزیر دفاع همچنین درباره نقطه‌ای رنگ و رو رفته در بدنه هواپیما که در فضای مجازی باعث ایجاد شبهه‌هایی برای کاربران شده بود صحبت کرد و آن نقطه به خصوص را متعلق به نقطه تلاقی فلز و فایبرگلاس عنوان کرد.

بنا به گفته وی جنگنده کوثر از دو دستگاه پیشرانه‌ی بومی‌شده به نام «اوج» نیرو می‌گیرد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - که نمونه داخلی موتور جنرال الکتریک J-85 همراه با پس‌سوز است و موتور این جنگنده توانایی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - به پرواز درآوردن یک جنگنده تا سقف ۱۰ تن را خواهد داشت و از قدرت نزدیک به ۳۰۰۰ پوند رانش برخوردار است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان

با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - انتقادات نسبت به این هواپیما و نحوه ساخت آن هنوز از منظر برخی کارشناسان و کهنه خلبانان در فضای مجازی ادامه دارد و خبرگزاری تسنیم هم در متن خبری خود، کوثر را نوعی ارتقا یافته از هواپیمای F5 معرفی کرده است: «آنچه امروز درمورد جنگنده کوثر رخ داده، همین است و متخصصان کشورمان توانسته‌اند جنگنده اف ۵ آمریکا را اساساً تبدیل به یک جنگنده مدرن‌تر کنند و در واقع امروز می‌توان گفت که ایران دارای یک استاندارد مدرن برای جنگنده‌های اف ۵ است.» این خبرگزاری اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - کرده که  متخصصان ایرانی در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر تاکستان استان زنجان - طراحی کوثر تنها از «بدنه اف پنج آمریکا» استفاده کرده‌اند و بقیه قسمت‌های آن کاملا تغییر کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone