🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34070.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آموزش نصب براش در فوتوشاپ و دانلود براش‌های جدید

آخرین نسخه فوتوشاپ شرکت ادوبی با کلی براش تازه به روز شده که استفاده از آن‌ها می‌تواند در برخی مواقع به شدت کاربردی باشد. پس به همین منظور در یکی دیگر از سری آموزش‌های فوتوشاپ ...

آخرین نسخه فوتوشاپ شرکت ادوبی با کلی براش تازه به روز شده که استفاده از آن‌ها می‌تواند در برخی مواقع به شدت کاربردی باشد. پس به همین منظور در یکی دیگر از سری آموزش‌های فوتوشاپ به سراغ این موضوع می‌رویم و از نحوه پیدا کردن و نصب این براش‌های تازه برایتان می‌گوییم.

خوشبختانه این روزها فضای وب پر شده از سایت‌هایی که مدام براش‌های جدید برای فوتوشاپ طراحی می‌کنند و آن‌ها را برای دانلود می‌گذارند. پیدا کردنشان هم سخت نیست و با چند جستجوی ساده در گوگل می‌توان به چند مورد از بهترین‌هایشان دست پیدا کرد. اما ما هم سه سایت خیلی خوب برای معرفی داریم که می‌توانید یک راست به سراغشان بروید.

BrushKing

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان

اگر به دنبال سایتی می‌گردید که حاوی بیشمار براش خوب و کاربردی باشد، BrushKing یکی از بهترین گزینه‌هاست. BrushKing را در حال حاضر می‌توان بزرگترین کلکسیونر براش‌های فوتوشاپ معرفی کرد. یا حتی می‌توان این سایت را محفلی قلمداد کرد که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان - تمام براش‌های خوب حال حاضر دنیا در آن جمع شده‌اند.

وبسایت BrushKing براش‌های مختلف را در بخش‌های مختلف طبقه بندی کرده تا کاربر به هیچ وجه در فضای سایت سردرگم نشود و به آن چیزی که دوست دارد در سریع‌ترین حالت ممکن دست پیدا کند. هر براش هم برای خودش صفحه‌ای در BrushKing دارد که می‌توان با ورود به آن - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان - از اطلاعاتش با خبر شد. در ضمن در این صفحه کلید Download هم قرار داده شده که با کلیک روی آن فرآیند دریافت براش آغاز می‌شود.

Brusheezy

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان

Brusheezy هم یکی دیگر از وبسایت‌هاییست که کلی براش خوب و کاربردی در آن پیدا می‌شود. خوبیش نیز آن است که با جستجوی کلید واژه‌ها می‌توان به براش‌هایی که اسمشان به گوشتان خورده دست پیدا کنید.

به هر براش هم صفحه‌ای اختصاص داده شده که می‌توان با ورود به آن عملیات دانلود را آغاز کرد.

myPhotoshopBrushes

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان

در کنار دو سایتی هم که بالا به آن‌ها اشاره کردم، myPhotoshopBrushes سایت خوبیست برای پیدا کردن براش‌های تازه. البته myPhotoshopBrushes یک ویژگی خیلی جالب هم دارد که آن را از دیگر سایت‌‌های مشابه متمایز می‌کند. آن هم این است که myPhotoshopBrushes به جای نشان دادن تصویری از پیشنمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان - براش‌ها، به کاربر نشان می‌دهد که براش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان - انتخاب شده‌اش دقیقا از پس چه کاری در فوتوشاپ برمی‌آید.

نصب براش در فوتوشاپ


حالا که فهمیدید از کجا می‌توانید براش‌های تازه پیدا کنید، بیایید با هم نحوه نصب یک براش تازه در فوتوشاپ را مرور کنیم. پس از اینکه فایل براش مورد نظرتان را دانلود کردید به سراغ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان - منوی Windows بروید. سپس روی Brushes کلیک کنید تا پنلی با همین نام برایتان باز شود.

حالا روی کلید منو که در گوشه سمت راست پنل Brushes قرار دارد کلیک و گزینه Import Brushe را انتخاب کنید. با این کار، پنجره‌ای در مقابلتان باز می‌شود که باید از طریق آن فایل براش دانلود شده که پسوند ABR دارد را پیدا و به محیط - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان - فوتوشاپ منتقل کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان

حالا اگر مراحل را درست انجام داده باشید، می‌بینید که براش‌ یا براش‌های جدیدتان به پایین لیست براش‌های فوتوشاپ اضافه شده.

گرفتن نسخه پشتیبان از براش‌های فوتوشاپ


در آخر هم بهتر است یک بکاپ کلی از براش‌های فوتوشاپ خود بگیرد تا بتوانید از آن‌ها روی دیوایس‌های دیگرتان نیز استفاده کنید. برای این کار، به سراغ پنل Brushes بروید و همه براش‌های موجود در آن را انتخاب کنید.

سپس روی کلید منو کلیک و گزینه Export Selected - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان - Brushes را انتخاب کنید. با این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نهاوند استان همدان - کار فوتوشاپ یک بکاپ کامل از تمام براش‌هایی که نصب کرده‌اید می‌گیرد و نتیجه حاصل از این فرآیند را درون یک فایل ABR جمع آوری می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone