🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34061.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تولید ماده ای که با تغییر نور و گرما به شکل دلخواه در می آید

محققان ماده ای را توسعه داده اند که با قرار گرفتن در معرض نور و حرارت تغییر شکل داده و در زمینه های متنوعی از رباتیک گرفته تا ابزارهای پزشکی و ماهیچه های مصنوعی کاربرد ...

محققان ماده ای را توسعه داده اند که با قرار گرفتن در معرض نور و حرارت تغییر شکل داده و در زمینه های متنوعی از رباتیک گرفته تا ابزارهای پزشکی و ماهیچه های مصنوعی کاربرد دارد.

تا کنون تلاش های زیادی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - تولید مواد متغیر در برابر شرایط محیطی صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - گرفته که در اغلب آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - از سازوکارهای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - فیزیکی برای دگرگونی اندازه، بافت یا شکل استفاده می شد. با این حال چنین موادی تنها به شکلی محدود تغییر می کردند و بازیابی آنها به حالت اولیه نیز دشوار است.

حالا اما محققان دانشگاه «کلرادو بولدر» با استفاده از الاستومرهای کریستال مایع یا  LCE موفق به تولید ماده ای شده اند که به سرعت در سطح میکروسکوپی دچار تغییرات قابل برنامه ریزی دو بعدی می شود. فناوری مورد استفاده در این تحقیق همان تکنولوژی زیربنایی نمایشگر های تلویزیونی است. ترتیب مولکولی منحصر به فرد LCE آنرا به تغییرات دینامیکی از طریق گرما و حرارت حساس می سازد. تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل

«کریستوفر باومن»، از اساتید دانشگاه مذکور در این باره می گوید:

تولید موادی که تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - با قرار گرفتن در برابر نور یا گرما قابلیت تغییر شکل بین دو حالت کاملا متمایز را داشته باشند می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - توسعه مواد و روش های جدیدی در زمینه های تولید، رباتیک و مواد زیستی منجر شود.

محققان بدین منظور یک محرک حساس به نور را در شبکه های LCE نصب - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - کرده اند که از طریق قرار دادن شی در معرض طول موج خاصی از نور ترتیب مولکولی مورد نظر را تنظیم کند. این محرک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نمین استان اردبیل - سپس تا قرار گرفتن در معرض محرک گرمایی بعدی غیرفعال می ماند. برای مثال می توان یک قوی اریگامی را به گونه ای ساخت که در دمای محیط به همان شکل باقی بماند اما پس از افزایش دما تا حدی خاص به برگه ای صاف تبدیل شود. با کاهش دما به میزان قبلی قو هم دوباره جان گرفته و به شکل برنامه ریزی شده برخواهد گشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone