تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23986.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فعالیت مرکز تماس تهران من ۲۴ ساعته است؛ راه‌اندازی سرویس مکان‌یابی تماس‌های امدادی

مرکز تماس پشتیبانی سامانه تهران من از سال گذشته شروع به فعالیت کرده و امروز در طی مراسمی با حضور  معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به ...

مرکز تماس پشتیبانی سامانه تهران من از سال گذشته شروع به فعالیت کرده و امروز در طی مراسمی با حضور  معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به طور رسمی از آن رونمایی شد و اعلام شد که این مرکز ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان تهرانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - است.

در نشست خبری افتتاحیه مرکز تماس سامانه تهران من اعلام شد که میانگین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - زمان پاسخگویی به شهروندان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - نهایتا ۷ دقیقه است و تا کنون به بیش از یک و نیم میلیون تماس از شهروندان پاسخ داده شده است. مسئولین این سامانه همچنین اعلام کرند که آمار رد تماس این سامانه به ۴ درصد رسیده و روزانه بیش از دوازده هزار تماس با آنها از سوی مردم برقرار می‌شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران

در طی روزهای اخیر افزایش نیرو در این مجموعه صورت گرفته و از همین رو حالا به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خود را ادامه می‌دهد.  این مجموعه در حال حاضر به بیش از ۷۵ درصد تماس‌ها پاسخ کامل و نتیجه‌گیری شده می‌دهند و ضریب پاسخگویی به شدت بالا رفته است.

«محمد فرجود» مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در این نشست اعلام کرد که آنها تصمیم دارند برخی از پاسخ‌دهی‌ها را به صورت اتوماتیک پیش ببرند و با سیستم هوش مصنوعی که تعبیه نموده‌اند کاری کنند تا سوالات پرتکرار مردم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - به صورت اتوماتیک پاسخ داده شود:

«قصد داریم چت بات این سامانه را نیز به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - زودی راه‌اندازی کنیم تا یک هوش مصنوعی قوی بتواند مشکلات و سوالات مردم را پاسخ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - دهد. در سامانه تهران من تقریبا هر دو هفته یکبار سرویس جدیدی افزوده می‌شود و از همین رو مرکز تمام سامانه تهران من و کارکنان آن دائما به روز بوده و از دقت و مهارت بسیار بالایی بهره‌مند هستند تا پاسخگوی شهروندان تهرانی باشند. سیستم ما دائم در حال رشد است و مرکز تماسمان نیز این توسعه را لمس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌کند.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران

فرجود همچنین با اعلام این خبر که از پریروز دسترسی خاصی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - را توانسته‌اند از سازمان فناوری اطلاعات بگیرند که به موجب آن به سیستم مکان‌یابی تماس‌گیرنده مجهز شوند، تاکید کرد که قصد دارند از این سرویس خاص نهایت بهره‌مندی را ببرند. به گفته فرجود این سرویس می‌تواند موقعیت‌یابی تماس‌های گرفته شده از خطوط ثابت و همراه را منتقل کند و جدا از بهره‌وری از آن در سرویس‌هایی چون سامانه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - ۱۳۷ (مشکلات و گزارشات مردمی) می‌توان در سرویس‌های امدادی از آن بهره برد:

«قصد داریم در ابتدا این سرویس را ظرف یک ماه آینده در سیستم آتش نشانی کشور پیاده‌سازی کنیم تا به محض برقراری تماس، آدرس تماس‌گیرنده مشخص شود. بسیاری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - از افرادی که با مراکز امدادی تماس می‌گیرند یا دقیقا نمی‌دانند کجا هستند و یا از شدت اضطراب قادر به آدرس دهی صحیح نیستند؛ حتی باید گفت که برخی تماس‌گیرندگان کودک هستند و دقیقا آدرس را نمی‌دانند. از همین رو تصمیم گرفتیم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران - سرویس موقعیت یابی تماس‌ها را فعلا در آتش نشانی پیاده‌سازی کنیم و بعد از رفع مشکلات آن، این سیستم را در دیگر موارد امدادی نظیر اورژانس‌ها نیز برقرار سازیم.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سوادکوه استان مازندران

در سامانه تهران من مسائلی همچون طرح ترافیک، عوارض خودرو، استعلام پرونده‌های شهرسازی، پارک حاشیه‌ای، رسیدگی به شکایات مردمی (سامانه تلفنی 1888) و خرید بلیت مترو و... برقرار است. مرکز تماس تهران من با بیش از ۲۴ کانتر به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سوالات شهروندان تهرانی است و قصد دارد پایتخت کشور را هر چه بیشتر به یک شهر هوشمند که در آن تبادل اطلاعات به صورت سریع انجام می‌شود، تبدیل کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone