🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22282.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نسل سوم ساعت هوشمند تگ هویر Connected با قیمت ۱۸۰۰ دلار معرفی شد

کمپانی تگ هویر (TAG Heuer) از نسل سوم ساعت هوشمند کانکتد (Connected) رونمایی کرد. این محصول از بیرون شبیه ساعت های کلاسیک ساعت ساز سوئیسی است ولی زیر نمایشگر OLED آن چیپست جدید اسنپدراگون و ...

کمپانی تگ هویر (TAG Heuer) از نسل - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران - سوم ساعت هوشمند کانکتد (Connected) رونمایی کرد. این محصول از بیرون شبیه ساعت های کلاسیک ساعت ساز سوئیسی است ولی زیر نمایشگر OLED آن چیپست جدید اسنپدراگون و مجموعه ای از سنسورها قرار گرفته اند.

ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد 2020 از نمایشگر 1.39 اینچی OLED با رزولوشن 454x454 پیکسل  بهره می برد که توسط لایه ای از جنس یاقوت محافظت می شود.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران

کیس 45 میلیمتری آن ضخامتی برابر با 13.5 میلیمتر داشته و کنار آن دکمه چرخنده تعبیه شده است. دو دکمه دیگر در بالا و پایین دکمه چرخنده که نقش دکمه پاور را هم بازی می کند، قرار گرفته اند که می توان آنها را برای باز کردن اپ های دلخواه شخصی سازی کرد.

تگ هویر کانکتد 2020 از نسخه جدید برنامه ورزشی TAG Heuer Sports نیز بهره می برد که می توان به کمک آن انواع فعالیت های ورزشی از جمله - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران - گلف را پایش کرد. امکان تغییر ظاهر ساعت بوسیله واچ فیس های از پیش نصب شده وجود دارد.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران

تگ هویر کانکتد 2020 از لحاظ سخت افزاری - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران - شباهت های زیادی با دیگر ساعت های مبتنی بر Wear OS دارد. بزرگترین تغییر این مدل نسبت به نسل قبل بهره مندی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران - از چیپست جدید اسنپدراگون ویر 3100 است. سازنده ظرفیت حافظه رم را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران - فاش نکرده، ولی پیش بینی می شود با توجه به مدل های قبلی، حداقل رم 1 گیگابایتی داشته باشد.

ساعت هوشمند مورد بحث به لطف بهره مندی از باتری 430 میلی آمپر ساعتی، با استفاده معمولی تا 20 ساعت شارژدهی خواهد داشت. باتری آن بوسیله شارژر آهنربایی در مدت زمان 1.5 ساعت شارژ می شود.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران

از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد 2020 می توان به مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری برای 10 دقیقه، سنسور ضربان قلب، GPS، بلوتوث - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران - 4.0 و NFC برای پرداخت گوگل اشاره کرد. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر شیرگاه استان مازندران - همچنین امکان نمایش نوتیفیکیشن ها، پخش موزیک و دسترسی به دستیار هوشمند گوگل وجود دارد.

ساعت هوشمند تگ هویر کانکتد 2020 با قیمت شروع قیمت 1800 دلار برای مدل فولادی با بند پلاستیکی و 2350 دلار برای مدل تیتانیومی روانه بازار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone