تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40466.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

افشای مشخصات موبایل عجیب Xperia XG Compact در پایگاه داده Geekbench

سری موبایل های کامپکت سونی معمولاً مورد توجه آن دسته از طرفداران اندروید قرار می گیرد که دیوایس های کوچکتر را به فبلت های امروزی ترجیح می دهند. در جهانی که نمایشگر 5.2 اینچی به ...

سری موبایل های کامپکت سونی معمولاً مورد توجه آن دسته از طرفداران اندروید قرار می گیرد که دیوایس های کوچکتر را به فبلت های امروزی ترجیح می دهند. در جهانی که نمایشگر 5.2 اینچی به کمینه مشخصات یک موبایل پرچمدار تبدیل شده، سونی ظاهراً نیاز به موبایل های کوچکتر اما - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در عین حال قدرتمند را درک کرده است. سری کامپکت، هر سال به روزرسانی می شود و مدل های جدیدتر، معمولا با مشخصات پرچمدار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همان سال، اما در بدنه ای کوچکتر به دست مشتریان می رسند.

در سال 2017، سونی موبایل XZ1 Compact را عرضه کرد که همان مشخصات مدل بزرگتر XZ1 را دارد اما طراحی کوچکترش، طرفداران این دست از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - موبایل ها را راضی نگه داشت. حالا مشخصات موبایل کامپکت دیگری در پایگاه داده Geekbench رویت شده که «Xperia ZG Compact» نامیده می شود و با مشخصاتی مانند اسنپدراگون 801 - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - (چیپستی متعلق به سال 2015) و دو گیگابایت حافظه رم اندکی عجیب به نظر می رسد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

این مشخصات، با مشخصات اکسپریا Z5 کامپکت سال 2015 برابری می - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کنند، بنابراین XG کامپکت قرار است چه نوع موبایلی باشد؟ این سوال هنوز پاسخ دقیقی ندارد اما احتمالاً شاهد حرکت تازه ای از سوی سونی هستیم که استراتژی قبلی کمپانی وان پلاس را یادآور می شود.

یکی از سوالات مشتریان موبایل های هوشمندی که از پس هزینه های پرچمداران روز بر نمی آیند همواره این بوده که آیا باید میان رده ای جدید خرید یا پرچمداری که به سال گذشته تعلق دارد؟ وان پلاس این مفهوم را در سال 2015 بررسی کرد و موبایل OnePlus X قرار بود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - میان رده ای باشد که - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 801 مجهز شده. در این صورت، شما موبایلی با پرفورمنس پرچمدار دیروز و قیمت میان رده امروز داشتید.

اکسپریا XG کامپکت هم احتمالاً چنین دستگاهی است که توانایی های اکسپریا Z5 کامپکت را با ظاهری بهتر و برچسب قیمت کمتر در اختیار مشتریان قرار می دهد. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و احتمالاً باید منتظر افشای اخبار دیگر یا رونمایی رسمی سونی از دستگاه باقی ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone