🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36515.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مستندات دادگاه نشان می‌دهد اپل از مشکل خم شدن آیفون 6 باخبر بوده است

هشتگ #Bendgate را به یاد دارید؟ در سپتامبر سال 2014 و تنها چند روز بعد از عرضه آیفون 6 و 6 پلاس بود که برخی از دارندگان مدل پلاس خبر از خم شدن دستگاه گران ...

هشتگ #Bendgate را به یاد دارید؟ در سپتامبر سال 2014 و تنها چند روز بعد از عرضه آیفون 6 و 6 پلاس بود که برخی از دارندگان مدل پلاس خبر از خم شدن دستگاه گران قیمت خود در جیب شلوار دادند. خیلی زود مشخص شد که هر دو مدل شدیداً در برابر خمیدگی آسیب پذیر هستند. اپل در پاسخ گفت که چنین اتفاقی «بسیار نادر» است و مدعی شد هر دو دستگاه، تست های متعددی را پشت سر گذاشته اند که نشان می دهد در برابر خم شدگی مقاوم هستند.

اپل در آن زمان مدعی شد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - که خم - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - شدگی آیفون تنها برای 9 نفر پیش آمده است. اما بنابر مستندات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - دادگاه، اپل می دانسته که آیفون 6 تا 3.3 برابر نسبت به آیفون 5 اس در برابر خمیدگی آسیب پذیرتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - است و همین ضریب برای آیفون 6 پلاس به 7.2 برابر می رسد. اگرچه این مستندات محرمانه باقی مانده بودند اما لوسی کوه، قاضی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - یک دادگاه محلی، بعد از تصمیم گیری نهایی خود درباره این پرونده، برخی از آنها را عمومی کرد.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

برخی معتقدند که میان خم شدگی دستگاه و «بیماری لمسی» که باعث می شد نمایشگر لمسی آیفون های 6 و 6 پلاس از کار بیفتند ارتباطی وجود دارد. نمایشگر این دو موبایل گاهی خطوط افقی خاکستری رنگی را به نمایش در می - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - آوردند.

اپل تقصیر را به گردن کاربران انداخت و این مشکل را نتیجه افتادن چندین باره دستگاه روی سطحی سخت تلقی کرد. ساکنین کوپرتینو همچنین گفتند که دو دستگاه از نظر مهندسی مشکلی ندارند اما در ماه مه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - 2016 شروع به تقویت بخش مربوط به لاجیک بُرد کردند که به «بیماری لمسی» ارتباط داشت.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان

بعد از تشکیل پرونده ای قضایی علیه اپل به خاطر بیماری لمسی بود که این کمپانی گفت با دریافت 149 دلار، مشکل را برطرف می کند. اگرچه اپل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - پذیرفت که این مسئله کاملا واقعی و جدی است اما - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - هیچوقت از عقیده - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - خود برنگشت که این مشکل تنها در صورت افتادن موبایل روی سطحی سخت به وجود می آید.

در همین بین اما مستندات دادگاه به وضوح نشان می دهند که اپل می دانسته آیفون 6 و 6 پلاس بیشتر از هر موبایل دیگری که تا آن روز عرضه کرده بود در خطر خم شدگی قرار دارند. و یک مستند دیگر مشخص می کند که چسب پلاستیکی مورد استفاده در تمام آیفون های قبلی، در مدل های 2014 به کار گرفته نشده اند.

این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - موضوع می تواند در صورت خم شدگی دستگاه، به قطعی ارتباط میان برد مدار چاپی و چیپی که به آن متصل است منجر شود. و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - همین قطعی ارتباط، یکی از تئوری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بندرترکمن استان گلستان - هایی بود که تکنسین های فری لنسر موبایل، آن را عامل بروز «بیماری لمسی» می دانستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone