🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35586.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بهبود امنیت وای فای پس از 14 سال؛ عرضه تأییدیه WPA3 برای دستگاه ها آغاز شد

امنیت وای فای بالاخره پس از 14 سال شاهد یک به روز رسانی جدید بوده. نهاد مرجع این حوزه یعنی «وای فای الاینس» (Wi-Fi Alliance) به تازگی شروع به عرضه تأییدیه برای محصولاتی کرده که از ...

امنیت وای فای بالاخره پس از 14 سال شاهد یک به روز رسانی جدید بوده. نهاد مرجع این حوزه یعنی «وای فای الاینس» (Wi-Fi Alliance) به تازگی شروع به عرضه تأییدیه برای محصولاتی کرده که از پروتکل امنیتی WPA3 پشتیبانی می کنند.

اولین بار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در دی ماه سال 96 بود که WPA3 به طور رسمی معرفی شد. به گزارش وبسایت انگجت این استاندارد نوید مقابله با بسیاری از آسیب پذیری های پیشین مرتبط با شبکه های بیسیم وای فای را می دهد. از مهمترین این موارد فراهم کردن رمزگذاری داده جداگانه است که از داده های کاربران در برابر شنود در شبکه های وای فای حفاظت - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می کند. علاوه بر این امکان حدس زدن پسوردها در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این پروتکل مشکل تر از پیش شده است.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

در صورتی که از درجه حرفه ای امنیت سازمانی WPA3 استفاده کنید، می توانید از رمزگذاری معادل با 192 بیتی بهره ببرید که به این ترتیب امکان نفوذ به داده های امن مشکل تر می شود. علاوه بر این به لطف قابلیتی به نام «Easy Connect»، امکان اتصال آسان دستگاه های خانه هوشمند و اینترنت اشیاء به راحتی فراهم می شود. به واسطه این قابلیت می توان به سادگی با استفاده از گوشی های هوشمند دستگاه ها را برای اتصال به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - وای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فای راه اندازی کرد؛ حتی دستگاه هایی که فاقد نمایشگر هستند.

با این حال - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به نظر می رسد به این زودی ها شاهد به تاریخ پیوستن WPA2 نباشیم. - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - البته پس از این WPA3 به عنوان یک اجبار برای هر محصولی که تأییدیه وای فای الاینس - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را دریافت می کند به شمار می رود. در نهایت باید گفت که در آینده گوشی های هوشمند و هر دستگاه دیگری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که به وای فای متصل می شود، از WPA3 پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می رود در سال 2020 این پروتکل را در دستگاه های بیشتری ببینیم.

 

تماشا کنید:  پلان؛ شتاب و سرعت بالا چه تأثیری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی بدن انسان دارد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone