🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34159.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نسل جدید هدست های سری 1000X سونی با پشتیبانی از USB-C معرفی شد

هدست های سری 1000X سونی چند سالی است که رهبری بازار در بخش هدست های حذف کننده صدای محیط را در اختیار دارند و حالا در نمایشگاه IFA 2018 برلین، کمپانی ژاپنی از نسل جدید ...

هدست های - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - سری 1000X سونی چند سالی است که رهبری بازار در بخش هدست های حذف کننده صدای محیط را در اختیار دارند و حالا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - در نمایشگاه IFA 2018 برلین، کمپانی ژاپنی از نسل جدید این محصولات با نام «1000X M3» رونمایی کرده که از قابلیت حذف صدای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - محیط بهتر، طراحی جدید و درگاه USB-C برخوردار است.

سونی در محصول جدید خود از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - پردازنده اختصاصی حذف صدای محیط تحت عنوان «HD Noise Cancelling Processor QN1» بهره برده که طبق ادعای سازنده، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - چهار برابر بهتر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - از نسل قبل عمل می کند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران

در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - زمینه طراحی نیز علاوه بر بهبود زیبایی دیوایس، توجه ویژه ای هم به راحتی کاربر شده و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - سونی سعی کرده با تغییراتی در دیزاین کلی، فشار 1000X M3 روی گوش را کاهش دهد و از بالشتک های نرم تر و بیشتری در قسمت های مختلف استفاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - کند؛ به طوری که استفاده مداوم از هدست جدید سونی حتی پس از ساعت ها کاربر را خسته نخواهد کرد.

پورت USB-C هدست سونی با 10 دقیقه شارژ، انرژی لازم برای 5 ساعت استفاده بی سیم را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - فراهم - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - می کند

نکته قابل توجه دیگر استفاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - از پورت USB-C برای شارژ دستگاه است که بنا به ادعای سونی، با 10 دقیقه شارژ انرژی لازم برای 5 ساعت استفاده بی سیم را فراهم می کند. این عدد در زمان شارژ کامل باتری به 30 ساعت (همراه با روشن بودن قابلیت حذف صدای محیط) می رسد که رقم قابل توجهی است. در ضمن جک 3.5 میلیمتری هدفون هم برای مواقعی که کاربر از اتصال با سیم استفاده می کند، در نظر گرفته شده است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران

هدست 1000X - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - M3 نسبت به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - نسل های قبلی از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - نظر نرم افزاری نیز بهبود یافته و امکان زمانبندی فعال بودن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - حالت حذف صدای محیط (بدون پخش موسیقی) را فراهم کرده است. قابلت مذکور به خصوص زمان مطالعه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - یا هنگام یک چرت کوتاه در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر قائمشهر استان مازندران - محیط شلوغ بسیار کاربردی خواهد بود.

گفتنی است هدست 1000X M3 سونی با قیمت 350 دلار اوایل پاییز به دست مشتریان خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone