تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20273.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات و رندرهای آنر X10 Max فاش شد؛ نمایشگر غول‌آسا و سازگاری با 5G

در فاصله حدود یک ماه از رونمایی رسمی موبایل آنر X10 5G، تصاویری از نسخه Max این تلفن هوشمند فاش شده که نمایشگر غول‌آسای آن را نشان می‌دهد. ضمن اینکه مشخصات سخت افزاری آنر X10 ...

در فاصله حدود یک ماه از رونمایی رسمی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - موبایل آنر X10 5G، تصاویری از نسخه Max این تلفن هوشمند فاش شده که نمایشگر غول‌آسای آن را نشان می‌دهد. ضمن اینکه مشخصات - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - سخت افزاری آنر X10 Max هم در سطح اینترنت منتشر شده که البته از بسیاری جهات تفاوت چندانی با مدل پایه ندارد.

طبق تایید رسمی آنر، مدل مکس آنر X10 در تاریخ ۲ ژولای مصادف با ۱۲ تیر معرفی و عرضه خواهد شد، و حالا این دیوایس مورد تایید سازمان رگولاتوری TENAA قرار گرفته است. بنا بر اطلاعات مندرج در این سامانه می‌توان دریافت این موبایل از نمایشگری بسیار بزرگ با ابعاد ۷.۰۹ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - اینچی و رزولوشن +FullHD (۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) بهره می‌برد؛ سایزی که روزگاری فقط به تبلت‌ها اختصاص داشت.

علاوه بر این مشخص شده آنر برای این گوشی هوشمند یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با توان شارژ ۲۲.۵ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - وات ساعتی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - در نظر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - گرفته و پشت بدنه آن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - هم تنها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - دو لنز دوربین جایگذاری کرده است؛ در حالی که نسخه X10 5G از دوربینی سه‌گانه برخوردار بود.

گفته می‌شود این موبایل از چیپست Dimensity 800 ساخته شده توسط مدیاتک استفاده کرده و از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند. آنر X10 Max در دو نسخه مجهز به ۶ یا ۸ گیگابایت رم به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

دوربین اصلی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - این موبایل هم از نوع ۴۸ مگاپیکسلی است که با یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی ناچ همراه شده. ترکیب لنزهای دوگانه احتمالا دوربین اصلی را با همراهی عمق سنج ارائه می‌کند، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - و پایین صفحه پشتی هم که لوگوی برند آنر درج شده. ضمن اینکه هنوز معلوم نیست آنر سنسور اثر انگشت را در این دیوایس - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - زیر صفحه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - نمایش قرار داده یا روی دکمه قفل کنار بدنه، اما احتمالا از همان الگوی نسخه پایه (روی دکمه قفل) پیروی خواهد شد.

گفتنی است آنر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - X10 Max را می‌توان نسخه‌ای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - تازه از آنر X8 Max دانست که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد (سال قبل کمپانی از عرضه آنر X9 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - Max صرف نظر کرد). البته نکته جالب ماجرا این است که نسخه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - قبلی این موبایل نمایشگری بزرگتر، با ابعاد ۷.۱۲ اینچی داشت، ولی در عین حال ضخامت و حاشیه نمایشگر بیشتری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چناران استان خراسان - هم داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone