تعمیرات یخچال هایسنس در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13111.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل روی حلقه هوشمندی برای استفاده در زمینه واقعیت افزوده و ترکیبی کار می‌کند

«اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری» ایالات متحده، اطلاعات پتنت جدید اپل را در مورد حلقه هوشمندی مجهز به حسگر «SMI» به اشتراک گذاشته است. حلقه هوشمند اپل به عنوان وسیله جانبی می‌تواند برای کاربردهای ...

«اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری» ایالات متحده، اطلاعات پتنت جدید اپل را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - در مورد حلقه هوشمندی مجهز به حسگر «SMI» به اشتراک گذاشته است. حلقه هوشمند اپل به عنوان وسیله جانبی می‌تواند برای - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - کاربردهای مختلفی مبتنی بر واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و واقعیت ترکیبی مورد استفاده قرار گیرد.

اطلاعات منتشر شده از طریق وب‌سایت «Patently Apple» نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها از سال 2015 تاکنون روی توسعه حلقه هوشمندی به عنوان وسیله جانبی برای عینک یا هدست واقعیت مجازی کار می‌کنند. اپل پیشتر نیز پتنت دیگری در مورد حلقه هوشمند به ثبت رسانده بود،‌ اما فایل مستندات پتنت جدید تفاوت‌هایی را نشان می‌دهد.

باتوجه به فایل‌های مربوط به پتنت،‌ حلقه هوشمند به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - سیستم ورودی مبتنی بر ژست‌های حرکتی با حسگر SMI مجهز است که می‌تواند به صورت تکی، چندتایی یا همراه با اپل پنسل برای کاربردهای مختلف AR ،VR و MR مورد استفاده قرار گیرد. از حسگر  SMI می‌توان برای سنجش جرکت نسبی بین حسگر و هدفی مشخص مثلا سطح یا یک شی استفاده کرد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر زیراب استان مازندران

حلقه هوشمند مجهز به تجهیزات فرستنده و گیرنده است تا بتواند با سایر دستگاه‌ها ارتباط برقرار کرده و با عینک هوشمند یا هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل به خوبی تعامل داشته باشد.

تصاویر پتنت اپل نشان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - می‌دهد که سیستم مذکور از دو حلقه هوشمند تشکیل شده است که می‌تواند به راحتی در انگشت شست و اشاره مورد استفاده قرار گیرد و کاربر برای برخی حرکات مانند بزرگنمایی یا چرخش از انگشتان خود که حلقه هوشمند در آن قرار دارد استفاده می‌کند.

حال باید دید اپل چه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - زمانی سیستم حلقه هوشمند جدید را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر زیراب استان مازندران - به مرحله تولید خواهد رساند. آیا ممکن است همزمان با رونمایی هدست واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل در سال آینده شاهد معرفی حلقه هوشمند نیز باشیم یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone