🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38157.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

موبایل اقتصادی ال جی اکس 4 تنها در کره جنوبی عرضه خواهد شد

اخیراً شرکت ال جی موبایل اقتصادی جدیدی به نام ال جی اکس 4 معرفی کرده و قصد دارد آن را فقط به بازار کره‌ی جنوبی عرضه کند. اکس 4 از نمایشگر ال سی دی ۵.۳ ...

اخیراً شرکت ال جی موبایل اقتصادی جدیدی به نام ال جی اکس 4 معرفی کرده و قصد دارد آن را فقط به بازار کره‌ی جنوبی عرضه کند.

اکس 4 - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - از نمایشگر ال سی دی ۵.۳ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰*۷۲۰ پیکسلی بهره می‌برد که برای موبایل‌های اقتصادی هم کیفیت بالایی به حساب نمی‌آید. این موبایل هوشمند از چیپست اسنپدراگون ۴۲۵ به همراه دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره‌ می‌برد. ضمن اینکه قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - پشتیبانی از حافظه‌های microSD را در خود دارد که با توجه به حافظه‌ی داخلی پایینش، به طور قطع استفاده خواهد شد.

موبایل اقتصادی ذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - شده  از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار است.ضمن اینکه باتری این مدل ظرفیتی معادل ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت و جک هدفن ۳.۵ میلیمتری نیز در زیر آن تعبیه شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان

به نظر می‌رسد که پشت بدنه‌ی این تلفن هوشمند که از فلز و پلاستیک ساخته شده، حسگر اثرانگشت و تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - یک دوربین تعبیه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - باشد. بلند‌گوی این گجت در پشت بدنه‌ی این موبایل قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - دارد که انتخاب معمولی برای محل قرارگیری این مشخصه نیست چرا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - که تولیدکنندگان معمولا‌ بلندگو‌ها را در بالا و پایین جلوی موبایل قرار می‌دهند. این مسئله شاید نشئت گرفته از تغییر استراتژی ال جی برای تولید موبایل‌ها باشد. از طرف دیگر این گجت، موبایلی اقتصادی است پس این مهم نمی‌تواند خیلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - عجیب باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان

دیگر ویژگی‌های اکس - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - 4 پشتیبانی از قابلیت LG Pay، اتصال LTE و تکنولوژی وای فای Wi-Fi 802.11n خواهد بود. علاوه بر این سیستم عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - تعبیه شده در این مدل نسخه Android 7.1.2 یعنی نوقا خواهد بود که با توجه به مشخصات این موبایل اقتصادی قابل توجیه است.

موبایل مذکور که تنها در کره جنوبی عرضه خواهد شد قیمتی معادل ۲۷۵ دلار خواهد داشت. ال جی به علت فروش نا امید کننده‌ی محصولاتش مجبور شده بود تا تغییراتی اساسی در نگرش بخش تلفن هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر نیشابور استان خراسان - خود ایجاد کند. شاید عرضه این موبایل در کره‌ جنوبی یکی از این دگرگونی‌ها باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone