🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28627.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ایرپاد اپل از معده یک کاربر سر درآورد

دردسر گم شدن ایرپاد های اپل تمامی ندارد، همانطور که کاربران روش های مختلفی را برای در امان ماندن از این مشکل به کار می گیرند این بار این گجت سر از جای عجیبی در ...

دردسر گم شدن ایرپاد های اپل تمامی ندارد، همانطور که کاربران روش های مختلفی را برای در امان ماندن از این مشکل به کار می گیرند این بار این گجت سر از جای عجیبی در آورده است!

به نظر می رسد، ایرپاد های اپل با دوام تر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - از آنچه باشد که کاربران فکر می کنند.طی یک اتفاق معلوم شد که این ایرپاد ها می توانند با عبور از پیچ و خم های دستگاه گوارش یک - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - انسان، هنوز هم آماده به کار باشند.

یک کاربر که پس از گم شدن ایرپادش به دنبال - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - یافتن آن با استفاده از قابلیت Find My AirPods بود، متوجه شد که صدای بوقِ حالتِ گم شدن آن از داخل بدن خودش شنیده می شود.

پس از عکس برداری با اشعه ایکس از معده این فرد معلوم شد که ایرپاد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - در داخل معده وی بوده و دکتر این کاربر اظهار داشته است که امکان خارج شدن آن بدون نیاز به عمل جراحی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - وجود دارد.

این در حالیست که ایرپاد های شرکت اپل فاقد گواهینامه مقاومت در برابر آب و گرد وغبار هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - ، اما به نظر می رسد که آنها می توانند در در برابر اسید معده مقاوم باشند.

نکته - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - جالب توجه این است که این کاربر پس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - از خارج کردن ایرپاد از بدنش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس - اعلام کرده که این گجت هنوز هم بدون مشکل کار می کند و حتی 41 درصد شارژ هم داشته است!

در اینجا قصد آن نیست که مقاومت ایرپاد های اپل در برابر اسید معده تبلیغ شود، اما واقعا باور نکردنیست که چگونه این ایرپاد پس از عبور از دستگاه گوارش این فرد هنوز هم به خوبی کار می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر لارستان استان فارس

احیانا اگر یکی از دوستانتان این اتفاق برایش رخ داد، به هیچ وجه ایرپاد هایش را قرض نگیرید! در آخر به شما توصیه میکنیم اگر در طول روز جنب و جوش زیادی به همراه ایرپاد هایتان دارید همانند این کاربر با این ترفند از گم شدن آن ها جلوگیری کنید!

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone