🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36219.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

اپل با اپلیکیشن Shortcuts، فرمان های صوتی قابل شخصی سازی را به دستیار سیری می آورد

اپل در جریان کنفرانس WWDC18 از مجموعه بهبودهایی برای دستیار سیری رونمایی کرد که راه خود را به iOS 12 باز کرده و حول محور اپلیکیشنی جدید به نام «Shortcuts» می گردند. این اپلیکیشن به ...

اپل در جریان کنفرانس WWDC18 از مجموعه بهبودهایی برای دستیار سیری رونمایی کرد که راه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - خود را به iOS 12 باز کرده و حول محور اپلیکیشنی جدید به نام «Shortcuts» می گردند. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد سیری را به اپلیکیشن های شخص ثالث متصل کرده و دسترسی یکپارچه تری به فرمان های صوتی داشته باشد.

به عنوان مثال اپلیکیشن Tile به شما اجازه می دهد شورتکاتی به سیری اضافه کرده و بگویید «من کلیدهایم را گم کرده ام» تا دستیار سیری فعال شود و گزینه های Tile در رابط - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - کاربری آن به نمایش درآید.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل

از دیگر مثال ها می توان به ساخت شورتکاتی برای باز کردن اتوماتیک یک اپلیکیشن هنگامی که به باشگاه سر می زنید، روشن شدن حالت Do Not Disturb در سینما، تماس گرفتن با اعضای خانواده - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - در روز تولدشان و بسیاری کاربرد دیگر اشاره کرد. با اپلیکیشن Shortcut، تمام این شخصی سازی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - می توانند به یک فرمان صوتی برای فعال سازی سیری تبدیل می - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - شوند.

اپل در مثالی دیگر نشان داد که یک شخص شورتکاتی از اپلیکیشن Kayak می سازد و آدرس هتل را به عبارت «برنامه های سفر» برای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - سیری متصل می کند. بنابراین هر زمان که نیازمند آدرس هتل باشد، کافیست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - این عبارت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - را به زبان بیاورد تا سیری سریعاً به کمک بشتابد.

در هنگام عرضه، شورتکات های به مراتب بیشتری در دسترس قرار خواهند گرفت و با عبارت های گوناگون می توان از سیری خواست - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - که دمای ترموستات های خانگی را تنظیم کند، به یک دوست پیامک دهد یا - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - اخبار را بخواند؛ همه این ها با گفتن جملاتی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر پارس آباد استان اردبیل - معمولی مثل «هی سیری، من دارم میرم خونه».

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید. اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone