🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22129.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپ‌استور و گوگل‌پلی با جلوگیری از دروغ‌پراکنی به جنگ ویروس کرونا می‌روند

ویروس کرونا تا به امروز قربانیان زیادی گرفته است و شرکت‌های مختلف سعی دارند با راهکاری مختلف از شیوع بیشتر آن جلوگیری کنند. اپل و گوگل به تازگی اعلام کرده‌اند برنامه‌های غیررسمی و جستجوهای مربوط به ...

ویروس کرونا تا به امروز قربانیان زیادی گرفته است و شرکت‌های مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - سعی دارند با راهکاری مختلف از شیوع بیشتر آن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - جلوگیری کنند. اپل و گوگل به تازگی اعلام کرده‌اند برنامه‌های غیررسمی و جستجوهای مربوط به ویروس کرونا را در فروشگاه‌های اپلیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - خود مسدود می‌کنند.

اپل و گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - به دنبال جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط در رابطه با ویروس کرونا هستند. بر اساس گزارشی جدید، اپل اپلیکیشن‌های مربوط به کرونا را که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - توسط دولت و یا مقامات رسمی حوزه سلامت توسعه پیدا نکرده باشند، از اپ استور حذف می‌کند. توسعه دهندگان به این موضوع اشاره کرده‌اند که اپل تنها در صورتی برنامه‌‌ای را تایید می‌کند که از سوی یک نهاد شناخته شده ارسال شود.

گوگل دیگر شرکتی بوده که در فروشگاه اپلیکیشن خود مانع از انتشار اطلاعات غلط در رابطه با کرونا می‌شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - اگر در پلی استور عبارت Coronavirus را جستجو کنید، هیچ برنامه‌ای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - به نمایش گذاشته نمی‌شود و با عبارت «ما - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - برای جستجوی شما نتیجه‌ای پیدا نکردیم» مواجه خواهید شد. گوگل صفحه‌ای با عنوان «Coronavirus: Stay Informed» در گوگل پلی ایجاد کرده که در آن اپلیکیشن‌هایی مانند صلیب سرخ، مرکز کنترل بیماری‌ها (CDC) و توییتر به چشم می‌خورند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان

در حالی که شرکت‌های مختلف سعی دارند با استفاده از اینترنت جدیدترین و دقیق‌ترین اطلاعات را در اختیار کاربران قرار دهند، اطلاعات غلط بی‌شماری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - در رابطه با این ویروس نیز وجود دارد. ماه گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - میلادی شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - آمازون مانع از فروش 1 میلیون کالا با ادعای نادرست در رابطه با درمان ویروس کرونا یا مبارزه با آن شد. در حالی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - که آمازون جلوی فروش ماسک‌های تنفسی با قیمتی بالاتر از استاندارد را نیز گرفت، اما همچنان محصولاتی با قیمت بسیار بالا در این فروشگاه قابل خریداری است.

دسامبر سال گذشته میلادی ویروس کرونا در شهر ووهان شناسایی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - شد. این ویروس به کشورهای - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر هشتپر استان گیلان - زیادی سرایت کرده و تا به امروز بیش از 100 هزار نفر به آن مبتلا شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone