🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22131.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

کدام عضو سری گلکسی اس 20 مقاومت بیشتری دارد؟ [تماشا کنید]

خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ از لحاظ جنس بدنه تفاوتی با یکدیگر ندارند و بنابراین باید به طور یکسان در برابر فرسودگی مقاومت کنند. ولی متأسفانه اینگونه نیست و ویدئوی جدیدی که از این سری ...

خانواده گلکسی اس 20 سامسونگ از لحاظ جنس بدنه تفاوتی با یکدیگر ندارند و بنابراین باید به طور یکسان در برابر فرسودگی مقاومت کنند. ولی متأسفانه اینگونه نیست و ویدئوی جدیدی که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - از این سری منتشر شده نشان می دهد برای به دست آوردن مقاومت بیشتر، باید پول بیشتری هم خرج کرد.

شرکت SquareTrade - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - که در زمینه تعمیر - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - و بیمه گوشی فعالیت می کند، مقاومت گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و مدل اولترا را در زمینه های مختلف آزمایش کرد. این شرکت نتایج آزمایشات خود - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - را در قالب ویدئو منتشر کرده که در ادامه ملاحظه می کنید:

آزمایشات این شرکت نشان می دهند که پرچمدار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - 999 دلاری سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 نسبت به دو مدل دیگر مقاومت کمتری دارد. این گوشی در تست سقوط، از ارتفاع حدوداً 1.82 متری رها شد و نمایشگرش در اولین مرتبه از کار افتاد. همچنین برخلاف مدل های پلاس و اولترا، نتوانست از تست خمش سربلند - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - بیرون بیاید.

با اینکه احتمال سقوط این گوشی از ارتفاع تقریبا دو متری کم است، ولی با این حال به کاربران این - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - هشدار را می دهد که گوشی هزار دلاری آنها در صورت سقوط - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - از چنین ارتفاعی تقریباً از بین خواهد رفت.

تنها آزمایشی که گلکسی اس 20 موفق - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - شد در آن امتیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - بالایی را کسب کند، تست غوطه ور شدن زیر آب بود که توانست به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورد.

در تصویر زیر امتیاز نهایی تست خراب شدن سری گلکسی اس 20 را در ستون آبی رنگ مشاهده می - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - کنید که امتیاز - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - بالاتر به منزله ریسک خرابی بیشتر است:

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان

نکته نا امید کننده اینکه گلکسی اس 20 در مقایسه با گلکسی اس 10 که سال گذشته به بازار عرضه شد، مقاومت کمتری دارد. سامسونگ هنوز تولید سری گلسی اس 10 را متوقف نکرده و تخفیف - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - 150 دلاری را برای تمام مدل - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تربت جام استان خراسان - های این سری در نظر گرفته است؛ بنابراین شاید تصمیم منطقی این باشد که از خرید جدیدترین پرچمدار سامسونگ صرف نظر کرد و به سراغ نسل قبل رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone