🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22124.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پردازنده‌های تولیدی AMD در ۹ سال گذشته در برابر دو حمله جدید آسیب پذیرند

بر اساس گزارش محققان امنیتی، پردازنده های AMD که از نه سال قبل تاکنون تولید شده اند، در برابر دو حمله جدید آسیب پذیر هستند. محققان امنیتی دانشگاه صنعتی گراتس اتریش (Graz University of Technology)، ...

بر اساس گزارش محققان امنیتی، پردازنده های AMD که از نه سال قبل تاکنون تولید شده اند، در برابر دو حمله جدید آسیب پذیر هستند.

محققان امنیتی دانشگاه صنعتی گراتس اتریش (Graz University - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی - of Technology)، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی - جزئیات دو حفره امنیتی تحت حمله ای به نام «Take A Way» را توضیح دادند که بوسیله آنها می توان داده های پردازنده های AMD که بین سال های 2011 تا 2019 ساخته شده اند را سرقت کرد.

این دو اکسپلویت با هدف قرار دادن حافظه کش L1 پردازنده، سبب نشت محتواهای حافظه می شوند. حمله اول که «Collide+Probe» نام دارد، به هکر اجازه می دهد تا بدون داشتن آدرس های فیزیکی یا حافظه اشتراکی، به دسترسی حافظه نظارت کند. حمله «Load+Reload» نیز که روش مخفیانه تر محسوب می شود، از حافظه اشتراکی بهره برداری می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی

محققان امنیتی با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت، نحوه کارکرد این دو آسیب - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی - پذیری در مرورگرهای کروم و فایرفاکس را نشان دادند. این دو حمله ظاهراً در فضای ابری و ماشین های مجازی نیز قابل اجرا هستند. حملات Take A Way نسبت به حفره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی - های امنیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی - Meltdown و Spectre مقدار داده کمتری را فاش می کنند، ولی همین مقدار نیز برای محققان کافی بوده تا به کلیدهای رمزگذاری AES دسترسی پیدا کنند.

به گفته محققان، حفره های امنیتی یاد شده را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر زرندیه استان مرکزی - می توان با اصلاحات نرم افزاری و سخت افزاری برطرف کرد، اما در مورد تأثیر آنها روی عملکرد پردازنده نمی توان نظری داد. پچ های برطرف کننده حفره های Meltdown و Spectre معمولاً منجر به کاهش سرعت می شدند، که البته میزان دقیق آن به وظایف پردازنده بستگی داشت.

محققان امنیتی می گویند AMD در رابطه با این حفره ها بسیار کند عمل کرده است. آنها اوت سال 2019 شرکت AMD را در جریان آسیب پذیری یاد شده قرار دادند، ولی این شرکت با وجود گذشت چندین ماه، هنوز واکنشی نشان نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone