🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22122.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

ساخت ماسک گرافینی که با جریان برق ضدعفونی می‌شود

شرکت آمریکایی «LIGC Applications» ماسکی به نام «Guardian G-Volt» تولید کرده که می توان آنرا ضدعفونی و دوباره استفاده کرد. این ماسک که بوسیله گرافین جلوی ذرات مختلف را می گیرد، از اواخر سال جاری ...

شرکت آمریکایی «LIGC Applications» ماسکی به نام «Guardian G-Volt» تولید کرده که می توان آنرا ضدعفونی و دوباره استفاده کرد. این ماسک که بوسیله گرافین جلوی ذرات مختلف را می گیرد، از اواخر سال جاری میلادی به دست خریداران خواهد رسید.

به گفته شرکت یاد شده، این ماسک به - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - کمک فیلتر گرافینی از ورود 99 درصد از ذرات بزرگتر از 0.3 میکرومتر و 80 درصد از ذرات کوچکتر از 0.3 میکرومتر به دستگاه تنفسی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - جلوگیری می کند. برای مقایسه، ماسک N95 جلوی 95 درصد از ذرات - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - بزرگتر از 0.3 - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - میکرومتر را می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران

کاربر می تواند ماسک Guardian G-Volt را از طریق پورت USB به پاور بانک متصل کند. با این کار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - جریان برق خفیف در سطح ماسک پخش شده و تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - ذرات به دام افتاده در فیلتر گرافینی از بین می روند. کاربر پس از رسیدن به منزل ماسک را در داک مخصوص قرار می دهد - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - که به طور کامل ماسک را ضدعفونی و برای استفاده مجدد آماده می کند.

گرافین به کار رفته در این ماسک از نوع القایی لیزری است که توانایی به دام انداختن باکتری - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - را داشته و با عبور جریان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - الکتریسیته، سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر تنکابن استان مازندران - ماسک را استریلیزه می کند. زمانی که نیاز به تعویض ماسک باشد، لامپ LED تعبیه شده در آن چشمک می زند.

شرکت LIGC Applications کمپین جمع آوری کمک های مالی برای ماسک خود را در سایت Indiegogo آغاز کرده و بناست اولین سری آن را از ماه سپتامبر سال جاری میلادی با قیمت تقریبی 40 دلار به فروش برساند.

مدیر شرکت «LIGC Applications» می گوید آنها از چند سال قبل در حال توسعه ماسک Guardian G-Volt بوده اند و از اینکه می توانند همزمان با شیوع ویروس مرگبار کرونا، چنین محصولی را به دست مردم برسانند، ابراز خوشحالی کرد.

گرافین (Graphene) از خصوصیات شگفت انگیز متعددی از جمله رسانایی بالا و ضدباکتری بودن برخوردار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone